0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kierownik sprzedaży w opałach

(Miękka)

czyli odpowiedzi na trudne pytania

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Kierownik sprzedaży w opałach

Publikacja stanowi zbiór porad ekspertów, którzy występują tu w roli dwóch stworzonych, na potrzeby niniejszej publikacji, specjalistów z zakresu zarządzania sprzedażą - prof. Targeto i Jana Kołczera.

Postać prof. Targeto przedstawia teoretyczną wiedzę na temat teorii sprzedaży, analiz prawnych i związanych z nimi aspektów prawnych. Dzięki tym wskazówkom Czytelnik pozna wiedzę niezbędną do zarządzania działem handlowym i podejmowania ważnych decyzji sprzedażowych.

Z kolei postać Jana Kołczera obrazuje zakres zagadnień z zakresu stosowania innowacyjnych rozwiązań, motywowania i psychologii. Zawiera także porady związane z procesem osobistego rozwoju handlowca, umożliwiające zarówno wzrost posiadanej przez niego wiedzy, jak i jego kompetencji menadżerskich. Dzięki temu pracownik jest w stanie rozwiązywać konflikty, mobilizować handlowców i w skuteczny sposób delegować obowiązki.

W publikacji Czytelnik znajdzie odpowiedzi na szereg pytań, w tym:
• W jaki sposób sprawdza się praktyczne umiejętności sprzedażowe kandydata na handlowca?
• Jak skutecznie delegować zadania?
• Jak zmotywować key account managera?
• Jakie są czynniki pozwalające opracować długoterminową strategię sprzedaży?
• Jakie są prawne aspekty zarządzania i sprzedaży?

Case studies zawarte w publikacji wskazują, w jaki sposób przezwyciężyć spadek sprzedaży i nie dać się wyprzedzić konkurencji poprzez wprowadzanie regulacji wewnątrz firmy. Zostały tu zawarte również porady z zakresu zarządzania w sytuacjach konfliktu pomiędzy działem sprzedaży a logistyką i skuteczne porady dotyczące sprawdzania jakości pracy handlowca.

Zaprezentowana w książce informacje wzajemnie się uzupełniają, tworząc fachowe kompendium wiedzy napisane prostym, przystępnym językiem. Przedstawia ono szeroki zakres zagadnień teoretycznych, ale i ilustrujących je działań praktycznych.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788326915307
  • EAN: 9788326915307
  • Liczba stron: 148
  • Wymiary: 23.6x16.4
  • Waga: 0.25kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

40,69 zł 49,90 zł
Do koszyka

Techniki sprzedaży zdalnej

„Nie da się sprzedawać́ zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozy...
33,46 zł 49,00 zł
Do koszyka

Psychologia Sprzedaży

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest ś...
40,48 zł 59,00 zł
Do koszyka

Psychologia w sprzedaży.

Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż?Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi s...
48,10 zł 50,60 zł
Do koszyka

Organizacja i techniki sprzedaży Prowadzenie sprzedaży Tom 2 Podręcznik Kwalifikacja A.18

Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik handlowiec oraz sprzedawca w zakresie kwalifikacji A.18 (Prowadzenie sprzedaży). Omawia zagadnienia dotyczące: zasad zamawiania, przyjmowania i dokum...
41,59 zł 55,00 zł
Do koszyka

Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z k...
266,59 zł
Do koszyka

Szczęśliwej sprzedaży

Ten podręcznik sprzedaży będzie krok po kroku dawał zorientowane na branżę, inteligentne, praktyczne, wysoce skuteczne wskazówki dotyczące zarządzania sprzedażą (a nie podręcznikowe teorie i definicje), które są łatwe do zrozumienia, w pełni zilustrowa...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!