0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kapitał marki w mediach społecznościowych

(Miękka)

Perspektywa konsumenta

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Kapitał marki w mediach społecznościowych

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.
Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788381422819
  • EAN: 9788381422819
  • Liczba stron: 176
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.30kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

34,91 zł 36,00 zł
Do koszyka

Kapitał zagraniczny w przedsiębiorstwach prowadzących działalność na obszarze Polski

Książka prezentuje udział kapitału zagranicznego w podmiotach gospodarczych na obszarze Królestwa Polskiego i Polski okresu międzywojennego, który posłużył do sformułowania ogólnych ocen dotyczących jego znaczenia dla &...
24,25 zł 35,00 zł
Do koszyka

Religia - media - popkultura

Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów sk...
40,90 zł 59,90 zł
Do koszyka

Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie

Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania markiChcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć si...
30,65 zł 44,90 zł
Do koszyka

Kurs gotowania Marka Łebkowskiego

Ponadczasowe książki mistrza Marka Łebkowskiego pomagają kolejnym pokoleniom Polaków w nauce gotowania i odkrywaniu tajników sztuki kulinarnej. Nowy wybór przepisów to praktyczna propozycja dla każdego, kto chce sięgnąć po ź...
55,20 zł 69,00 zł
Do koszyka

Sukces polskich marek kosmetycznych Piękne historie

Sukces polskich marek kosmetycznych. Piękne historie to wyjątkowa opowieść stworzona z dziesięciu rozmów z założycielami, właścicielami i prezesami najważniejszych firm kosmetycznych w Polsce. Rozmówcy wprowadzają Czytelnika w świat nie t...
51,53 zł 65,00 zł
Do koszyka

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!