0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Jakość usług turystycznych

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Jakość usług turystycznych

Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego. Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań. Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Geografia
  • Redakcja: Aleksander Panasiuk
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788372415677
  • EAN: 9788372415677
  • Liczba stron: 232
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.35kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

15,19 zł 22,90 zł
Do koszyka

Tatry polskie; papierowa mapa turystyczna 1:30 000

"Tatry polskieWycieczka nad Morskie Oko, podziwianie widoków z Gubałówki, a może ekscytująca wspinaczka na Świnicę? Nasza papierowa mapa Tatr wychodzi naprzeciw każdym oczekiwaniom. Publikacja została opracowana we wsp&oa...
23,14 zł 34,90 zł
Do koszyka

Mazury Część północna laminowana mapa turystyczna 1:60 000

Mazury. Część północnaDwustronnie laminowana, wygodna w składaniu mapa turystyczna północnej części Pojezierza Mazurskiego obejmuje obszar od Węgorzewa na północy po Mikołajki i Orzysz na południu. Publikacja została op...
19,82 zł 29,90 zł
Do koszyka

Kaszuby laminowana mapa turystyczna 1:50 000

KaszubyŻeglowanie po Jeziorze Wdzydzkim, wizyta w Fokarium na Helu i w zamku krzyżackim w Bytowie, zwiedzanie skansenu w Szymbarku – te i wiele innych atrakcji czekają na turystów odwiedzających Kaszuby. Nasza dwustronnie lamin...
16,58 zł 24,90 zł
Do koszyka

Góry Świętokrzyskie foliowana mapa turystyczna 1:75 000

Góry ŚwiętokrzyskieWycieczka do klasztoru na Łysej Górze, wyprawa szlakiem Żeromskiego przez Dolinę Poetów, zejście do malowniczej jaskini Raj. Foliowana mapa turystyczna Gór Świętokrzyskich pomoże zaplanować uda...
16,58 zł 24,90 zł
Do koszyka

Jura Krakowsko-Częstochowska. Część południowa laminowana mapa turystyczna 1:52 000

Jura Krakowsko-Częstochowska. Część południowaSłynny zamek w Ogrodzieńcu, Maczuga Herkulesa w Ojcowskim Parku Narodowym i drewniany kościół w Paczółtowicach to tylko niektóre atrakcje południowej części Jury Krakowsko-C...
266,59 zł
Do koszyka

Wpływ jakości usług bankowych na lojalność klientów

Przyjmując relacyjne podejście oparte na klientach, banki islamskie, podobnie jak wszystkie firmy usługowe, dążą do zagwarantowania i poprawy satysfakcji poprzez doskonalenie jakości obsługi, aby zatrzymać obecnych klientów, przyciągnąć ich. Nowy poten...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!