0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Inwestorski marketing - mix

(Miękka)

Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami.

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Inwestorski marketing - mix

Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji.
Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji:
•niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej,
•ogłoszenia podziału akcji,
•ogłoszenia programu skupów akcji,
•ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji
na przykładzie GPW w Warszawie.
Do najważniejszych zalet publikacji należą:
•interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego),
•tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego,
•porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar,
•przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach,
•oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej.
(…) książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej – dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników.
Prof. dr hab. Danuta Dziawgo
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788325542030
  • EAN: 9788325542030
  • Liczba stron: 320
  • Wymiary: 16.9x24.1
  • Waga: 0.53kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

43,75 zł 69,00 zł
Do koszyka

Marketing Mody

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali global...
31,08 zł 34,90 zł
Do koszyka

Email marketing

To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pi...
80,13 zł 109,90 zł
Do koszyka

Ciemna strona marketingu

Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywcó...
27,90 zł 61,99 zł
Do koszyka

Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych

Książka jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompe...
40,30 zł 59,00 zł
Do koszyka

Skuteczny marketing na TikToku.

Magia milionowych zasięgówWiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością ...
44,98 zł 59,90 zł
Do koszyka

Marketing dla inżynierów

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!