0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw

Współcześnie w sektorze usług coraz większego znaczenia nabierają usługi biznesowe. Ich rozwój wiąże się z coraz szerszym stosowaniem outsourcingu. Autorzy podjęli próbę zidentyfikowania przejawów innowacyjności usług biznesowych jako czynników podnoszenia poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw oraz motywów i zakresu korzystania z tych usług przez przedsiębiorstwa działające na polskim rynku. Ocenili także zasady współpracy pomiędzy podmiotami świadczącymi usługi biznesowe i korzystającymi z tych usług oraz wskazali sposoby jej doskonalenia.

Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych problematyką innowacyjności i usług biznesowych, a także środowisk naukowych oraz podmiotów świadczących i nabywających takie usługi.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788320822236
  • EAN: 9788320822236
  • Liczba stron: 206
  • Wymiary: 16.0x23.5cm
  • Waga: 0.38kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

65,60 zł
Do koszyka

Metody rozwiązywania problemów biznesowych z przykładami

Książka opisuje najpopularniejsze metody rozwiązywania problemów biznesowych oraz zastosowanie powszechnie używanych narzędzi do ich wspomagania. Każdy rozdział składa się z części teoretycznej oraz przykładów.Książka stanowi ...
34,38 zł 49,00 zł
Do koszyka

Rachunkowość zarządcza w sektorze usług

Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności usługowej, w szczególności marketingowej, turystycznej i leczniczej.<...
59,28 zł 69,00 zł
Do koszyka

Badania empiryczne innowacyjności przedsiębiorstw w krajach Grupy Wyszehradzkiej.

Monografia traktuje o innowacyjności jako kreatorze rozwoju przedsiębiorstw i wzrostu gospodarczego krajów Grupy Wyszehradzkiej. Jest to ważne zagadnienie, gdyż współcześnie innowacje i innowacyjność zarówno z punktu widzenia pojed...
39,08 zł 57,00 zł
Do koszyka

Marketing i analityka biznesowa dla początkujących.

Witaj w świecie fascynujących danych!Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarze...
25,12 zł 33,60 zł
Do koszyka

Oblicza społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw

Książkę otwiera omówienie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (SOP) w kontekście zmiany organizacyjnej, jaka nastąpiła w trzech koncernach działających na polskim rynku. Czytelnik znajdzie tu obraz SOP w formie dojrzałej, którą z...
52,30 zł
Do koszyka

Zbiór zadań praktycznych. HGT.07. Przygotowanie imprez i usług turystycznych

Praca ze Zbiorem zadań praktycznych pomaga ćwiczyć umiejętności z zakresu kwalifikacji HGT.07. Publikacja porusza zagadnienia związane z formami oraz kategoriami turystyki, usługami turystycznymi, charakterystyką produktu i rynku turystycznego. Kładzie...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!