0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Influencja

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Influencja

Książka ma charakter wielodyscyplinarny - mieści się w obszarze nauk humanistycznych (psychologii, socjologii, nauk o zarządzaniu). Autor przedstawia poglądy różnych badaczy (...). Analiza tych poglądów stanowi podstawę do wieloaspektowego uporządkowania problematyki influencji (...).
dr hab. Marek Lisiecki prof. KUL
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

  • Kategorie:
    1. Psychologia
    1. Socjologia
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788361307082
  • EAN: 9788361307082
  • Liczba stron: 166
  • Wymiary: 16.5x24.0cm
  • Waga: 0.30kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

47,12 zł 69,00 zł
Do koszyka

Analiza śledcza urządzeń mobilnych Teoria i praktyka

Jeśli myślisz, że dane w Twoim smartfonie są bezpieczne, prawdopodobnie się mylisz. I to bardzo!Popularność urządzeń mobilnych z roku na rok rośnie. Nic dziwnego ― nowoczesny telefon komórkowy można zabrać ze sobą wszędzie i skorzyst...
29,98 zł 39,90 zł
Do koszyka

Logistyka jako czynnik dobrostanu

W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne ...
48,00 zł 62,00 zł
Do koszyka

Hiszpania-Polska Studium poznawcze rozwoju gospodarczego

To pierwsza w Polsce książka porównująca rozwój dwóch państw: Hiszpanii i Polski. W 1950 roku państwa te reprezentowały podobny poziom rozwoju, a w połowie lat 60. XX wieku posiadały identyczną liczbę mieszkańców. Pomimo zna...
52,88 zł 69,30 zł
Do koszyka

Ochrona klienta na rynku ubezpieczeniowym

Książka Aldony Piotrowskiej stanowi ciekawe opracowanie trudnego zagadnienia. Zawarte w niej twierdzenia są właściwie uzasadnione, ale jednocześnie prowokują do dyskusji. Szczególnie cenne są przedstawione w pracy uwagi de lege ferenda wskazując...
49,96 zł 66,00 zł
Do koszyka

Zielona gospodarka jako narzędzie zrównoważonego rozwoju

Książka jest analizą koncepcji zielonej gospodarki oraz zrównoważonego rozwoju. Autorzy skupiają się na określeniu stopnia i poziomu przenikania się obu tych idei, opisując przemiany strukturalne. Omawiana problematyka dotyczy niezwykle istotny...
47,12 zł 69,00 zł
Do koszyka

Design Thinking Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy

Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe. Szybko i skutecznie!Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!