0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Firma w Internecie

(Miękka)

Poradnik subiektywny

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Firma w Internecie

Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.

Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.

Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji

  • Kategorie:
    1. Informatyka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788324646920
  • EAN: 9788324646920
  • Liczba stron: 168
  • Wymiary: 14.0x21.0cm
  • Waga: 0.21kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

38,29 zł 47,25 zł
Do koszyka

Analiza danych w systemach Internetu Rzeczy

Realizacja koncepcji Internetu Rzeczy (ang. Internet of Things) stała się możliwa w praktyce dzięki miniaturyzacji urządzeń elektronicznych oraz gwałtownemu rozwojowi technologii komunikacji elektronicznej, w tym globalnej sieci internetowej. Okazało s...
90,00 zł
Do koszyka

Rund ums Internet 5/6

Rund um ... to seria zeszytów formatu A4 o różnorodnej tematyce, zawierających gotowe karty pracy do kopiowania. Dzięki urozmaiconym zadaniom doskonale uatrakcyjniają i uzupełniają zajęcia, umożliwiają pracę w grupach i realizację r&oacut...
36,39 zł 44,90 zł
Do koszyka

Firma Tom 1 Wrócę po ciebie

Nazywam się James Fenici, a ty nigdy nie zobaczysz, że nadchodzę. Poruszam się w cieniu, jakbym sam był ciemnością. Ukrywam się tam, gdzie nikt nie spogląda. Nie przestrzegam żadnych zasad, nie znam granic, nie biorę jeńców i nigdy, przenigdy si...
103,42 zł 129,00 zł
Do koszyka

Płace w firmie 2024

Pobierz przykładowe listy płac, które uwzględniają zmiany w rozliczaniu wynagrodzeń od 1 stycznia 2024 r. Sprawdź, jak liczyć umowy zlecenia z minimalną stawką godzinową. Przekonaj się, jak rozliczać składki ZUS i świadczenia ZUS w 2024 roku. Ks...
64,28 zł 85,00 zł
Do koszyka

Okazje w zarządzaniu innowacjami w firmach sektora MŚP

Monografia w kompleksowy sposób prezentuje zintegrowane i dynamiczne podejście oparte na okazjach do rozwoju innowacyjności firm sektora MŚP. Obejmuje ono 10-etapowy proces eksploracji i eksploatacji okazji przebiegający w określonych warunkach ...
34,50 zł 49,99 zł
Do koszyka

Z nosem w smartfonie Co nasze dzieci robią w internecie i czy na pewno trzeba się tym martwić?

PRZEWODNIK PO CYFROWYM ŚWIECIE, W KTÓRYM ŻYJĄ NASZE DZIECI Który z rodziców czy nauczycieli nie załamuje rąk na widok tego, ile czasu dzieci spędzają przed ekranami? „Tracisz czas w tym internecie” – wzdycha...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!