0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Fashion Visionaries

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Fashion Visionaries

Featuring 75 of the world's most legendary designers, this book presents the story of fashion through the fascinating personal lives and innovative collections that have shaped the field over the past century. Arranged in a broadly chronological order, this compelling book outlines the impact that inventive individuals have had on the development of fashion. Using boxed features to display key dates in the designers' careers, the text - written by an expert fashion journalist and historian - delves into the visions behind their most creative and inspirational work.

  • Kategorie:
    1. Pozostałe książki
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Antropologia, etnologia
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9781780675787
  • EAN: 9781780675787
  • Liczba stron: 312
  • Wymiary: 21.0x29.0cm
  • Waga: 1.48kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

42,07 zł 69,00 zł
Do koszyka

What Coco Chanel Can Teach You About Fashion

If Coco Chanel were to give a masterclass on design, creativity and attitude, what wisdom would she impart? Discover the life, work and legacy of Chanel in this sharply curated biography focusing on artistic spirit.Chanel’s ethos capt...
65,63 zł 99,00 zł
Do koszyka

Terence Donovan 100 Fashion Photos

Terence Donovan (1936-1996) was one of the foremost photographers of his generation, with a career spanning almost 40 years. He came to prominence in London as part of a post-war renaissance in art, design and music, representing a new force in fashion...
43,45 zł 69,00 zł
Do koszyka

Karl Lagerfeld A Life in Fashion

Karl Lagerfeld lived a very public life. He shaped the Chanel and Fendi brands for decades, and his wit and wisdom amused and informed the world. Yet despite a massively public persona, his hinterland remained unknown. What is the truth behind this lar...
132,86 zł 221,00 zł
Do koszyka

Reinvention and Restlessness fashion in the nineties

Nineties fashion--from grunge, to Clueless's Ala?a, to Margiela's new couture--is an essential reference point for contemporary style. This book, created in tandem with an exhibition at The Museum at FIT, documents the changing culture, attitudes, and ...
83,03 zł 114,00 zł
Do koszyka

Fashion Designers A-Z

From Azzedine Alaïa, Cristóbal Balenciaga, and Coco Chanel to Alexander McQueen, Yves Saint Laurent, and Vivienne Westwood, more than a century’s worth of fashion greats are celebrated in this new edition of Fashion Designers A–...
86,83 zł
Do koszyka

Fashion Marketing

Fashion is everywhere! It transcends domains and applies to almost any kind of product (e.g., apparel, cars, digital devices, food, literature, travel, music, house decoration and personal wellness). Fashion greatly influences public interest, media co...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!