• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Etykieta w biznesie (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Etykieta w biznesie

Kodeks dobrych manier

Dobre maniery w pracy
Kindersztuba na co dzień i od święta
Firmowy dress code
Elegancka wizytówka
Główne reguły precedencji w biznesie
Korespondencja tradycyjna, elektroniczna oraz rozmowy telefoniczne
Właściwe zachowanie podczas przyjęć

Wszystko, co robisz, rób z klasą!

Zdarza się, iż nawet na wysokich stanowiskach zasiadają ludzie o manierach dalekich od ideału. Zachowanie Twojego szefa nie musi mieć wiele wspólnego z arystokratycznym savoir-vivre, a atmosfera w biurze prawdopodobnie nie przypomina tej z królewskiego dworu. Jednak nie zważając na to, co mówią i robią inni, Ty zachowaj klasę -- zawsze dbaj o takt, dyplomację i dobre obyczaje.

Zapewne niejedno wiesz już o profesjonalnym kształtowaniu własnego wizerunku. I zdajesz sobie sprawę, że Twoje dobre imię to kapitał, którego nigdy nie powinieneś stracić. Opinia osoby dobrze wychowanej działa jak pozytywna aura otaczająca Twoje biurko. "W uprzejmości jest wdzięk i korzyść" -- mawiał Eurypides. I mimo że kindersztuba stosowana pozornie nie kosztuje zbyt wiele, tak naprawdę jest bezcenna! Nawet jeśli od razu nie pomoże Ci w karierze, na pewno pozwoli pozytywnie zapisać się w pamięci współpracowników i kontrahentów. A przecież odpowiednia sieć kontaktów to Twoja polisa na biznesową przyszłość!

Grzecznie, czyli skutecznie

Zainwestuj w dobre maniery i osiągaj zysk dzięki znajomości etykiety.
Profesjonalnie reprezentuj swoją firmę w kontaktach służbowych (w tym na przyjęciach).
Z klasą prowadź spotkania i rozmowy biznesowe.
Opanuj zasady komunikacji pisemnej oraz telefonicznej.
Zachowaj takt przy wręczaniu i przyjmowaniu upominków.
Poznaj role kobiet i mężczyzn w kontaktach służbowych.
Zwracaj uwagę na różnice kulturowe między Tobą a Twoimi pracodawcami, klientami lub partnerami.
Wykorzystaj etykietę jako narzędzie osiągania osobistej przewagi w sytuacji konkurencyjnej.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 8324622284
  • EAN: 9788324622283
  • Liczba stron: 248
  • Wymiary: 14.0x21.0cm
  • Waga: 0.31kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Młoda fala Jak odważyć się na biznes

10 historii młodych, przedsiębiorczych Polek, które odważyły się na biznes Ania Kruk, Kinga Dołęga Lesińska, Aleksandra Porębska, Joanna Drabent, Dominika Koczot-Mosz, Edyta Kocyk, Marta Remplewicz, Patrycja Sankowska, Anula Kołakowska, Barbara S...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka

Język rosyjski w sferze biznesu

Podręcznik szeroko omawia podstawowe zagadnienia niezbędne w działalności biznesowej, np.: Przedstawienie firmy, Rodzaje działalności firmy, Struktura i skład osobowy firmy, Działalność finansowa firmy, Rynek towarów konsumpcyjnych, Rosyjski rynek towa...
101,15 zł 119,00 zł
Do koszyka

PMO w biznesie

Jak stworzyć prawdziwe biuro projektów w firmie?Jak nim zarządzać i skutecznie rozwiązywać problemy?Jakie są najpoważniejsze błędy popełniane przez menedżerów?Jak podają liczne organizacje badawcze i źródła branżo...
27,79 zł 30,45 zł
Do koszyka

Usługi dla producentów i biznesu w przestrzeni wielkomiejskiej

Problematyka badawcza tego opracowania dotyczy przede wszystkim roli usług dla producentów i biznesu w całym sektorze usługowym, ich rozwoju i przemian strukturalnych, a w szczególności kształtowania przez rozpatrywaną grupę działalności ...
126,65 zł 149,00 zł
Do koszyka

Psychologia biznesu

Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym? Czy istnieje idealny model przywódcy? W jaki sposób można unikać błędów w pracy? Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie? Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników? ...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Sztuka dla biznesu

Publikacja podejmuje nowatorski obszar tematyczny, dotyczący związków sztuki i biznesu z perspektywy ekspertów reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Prezentuje szerokie spojrzenie na to, co sztuka może oferować dla praktyki zarz...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.