0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 662 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Metody zarządzania wartością publiczną - Marek Ćwiklicki - 23 %

Metody zarządzania wartością publiczną

Wydawca: Scholar
Wartość publiczna jest nową koncepcją, dopiero kształtującą się tak w teorii, jak i w praktyce zarządzania organizacjami publicznymi. Żeby wartość publiczną dostarczać społeczeństwu, niezbędne jest...
22,68 zł 29,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Teoria wyboru publicznego - 25 %

Teoria wyboru publicznego

Redaktor: Jerzy Wilkin
Wydawca: Scholar
Teoria wyboru publicznego jest szybko rozwijającym się nurtem współczesnej ekonomii, który budzi także zainteresowanie przedstawicieli innych nauk społecznych: politologii, socjologi...
33,07 zł 44,10 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Liderki gospodarki społecznej - Janusz Reichel - 18 %

Liderki gospodarki społecznej

Studia przypadków

W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii kobiet zarządzających p...
40,90 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Od cyfryzacji i robotyzacji do sztucznej inteligencji. - Jacek Męcina - 24 %

Od cyfryzacji i robotyzacji do sztucznej inteligencji.

Wyzwania dla gospodarki i rynku pracy

Autor: Jacek Męcina
Wydawca: Scholar
O ile jeszcze kilka dekad wcześniej jedynym inteligentnym elementem gospodarki był człowiek, który kierował pracą maszyn i urządzeń, usprawniał ich działanie, o tyle obecnie dzięki zastosowa...
39,88 zł 52,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw - Paweł Kopczyński - 18 %

Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw

Firma, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość m...
49,22 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Między niechęcią a obowiązkiem - Sabina Kołodziej - 24 %

Między niechęcią a obowiązkiem

O postawach motywacyjnych podatników

Wydawca: Scholar
Recenzowana monografia stanowi ważne kompendium wiedzy na temat postaw motywacyjnych polskich podatników. Zaprezentowane w niej badania mają duże znaczenie poznawcze oraz praktyczne. Monogra...
31,88 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne transformacje instytucji własności Perspektywa ekonomiczna - Bartłomiej Biga - 24 %

Współczesne transformacje instytucji własności Perspektywa ekonomiczna

Wydawca: Scholar
Fundamentalne znaczenie dzieła wynika nie tylko z jego tematu, lecz także z faktu, że świat doświadcza właśnie wielkiej cywilizacyjnej przemiany (…). Przesilenie to przynosi czwarta rewolucj...
31,88 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling działań marketingowych - Wojciech Grzegorczyk - 18 %

Controlling działań marketingowych

Pojęcie, narzędzia, etapy

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczn...
40,90 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bezpieczeństwo ekonomiczno-finansowe przedsiębiorstw sektora TSL - Michał Comporek - 19 %

Bezpieczeństwo ekonomiczno-finansowe przedsiębiorstw sektora TSL

Wybrane problemy

Publikacja jest poświęcona bezpieczeństwu ekonomiczno-finansowemu przedsiębiorstw sektora TSL (transport – spedycja – logistyka). Podjęte w niej rozważania są znaczące i aktualne z punk...
32,51 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises - 19 %

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Redaktor: Kamila Szymańska
Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację...
36,58 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pomiar i komunikowanie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w systemie rachunkowości - Marcin Michalak - 19 %

Pomiar i komunikowanie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w systemie rachunkowości

Ujęcie teoretyczne, studia przypadków, model

W niniejszej monografii objaśniono istotę i znaczenie miernika wyceny w postaci „wartości ekonomicznej” na tle procesu strategicznego zarządzania wartością przedsiębiorstwa w sferze inw...
36,58 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wstęp do lingwistyki w biznesie - 18 %

Wstęp do lingwistyki w biznesie

Publikacja stanowi pierwszy na rynku wydawniczym podręcznik przygotowany z myślą o studentach i wykładowcach kierunku lingwistyka dla biznesu – interdyscyplinarnego kierunku o profilu praktyc...
36,69 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współtworzenie wartości. - Miłosz Miszczyński - 27 %

Współtworzenie wartości.

Cyfrowy sektor kreatywny

Wydawca: Scholar
Książka Miłosza Miszczyńskiego poświęcona jest problemowi współtworzenia wartości w procesach organizowania. Koncepcja zarządzania wartością jest rozwijana w ekonomii od kilkudziesięciu lat,...
30,73 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nierówności społeczne i ekonomiczne - Grzegorz Lissowski - 25 %

Nierówności społeczne i ekonomiczne

Wybrane miary

Wydawca: Scholar
We współczesnej literaturze dominują publikacje poświęcone nierównościom dochodów oraz zjawisku ubóstwa i biedy, najważniejszej konsekwencji nierówności społeczny...
31,41 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Global Long-term Economic Growth and the Economic Transformation of Poland and Eastern Europe - Stanisław Gomułka - 24 %

Global Long-term Economic Growth and the Economic Transformation of Poland and Eastern Europe

Wydawca: Scholar
One of the characteristic facts concerning the “catching-up countries” is the exceptionally large variation in their per capita annual rate of growth, from about zero to about 10%. The ...
59,88 zł 78,75 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wpływ polityki gospodarczej Sankt-Petersburga na rozwój górnictwa węgla kamiennego w Zagłębiu Dąbrow - Kowalczyk Rafał Wiktor - 14 %

Wpływ polityki gospodarczej Sankt-Petersburga na rozwój górnictwa węgla kamiennego w Zagłębiu Dąbrow

To pierwsza w polskiej historiografii gospodarczej monografia ukazująca wpływ polityki gospodarczej Sankt-Petersburga na rozwój – strategicznego dla całej gospodarki Królestwa P...
42,98 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju - 18 %

Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza b...
44,86 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podatność rynków giełdowych krajów Grupy Wyszehradzkiej na niestabilności wewnętrzne i zewnętrzne - Wojciech Grabowski - 19 %

Podatność rynków giełdowych krajów Grupy Wyszehradzkiej na niestabilności wewnętrzne i zewnętrzne

W monografii pt. Podatność rynków giełdowych krajów Grupy Wyszehradzkiej na niestabilności wewnętrzne i zewnętrzne prezentowane są wyniki badań dotyczące sytuacji na rynkach giełdowyc...
34,95 zł 42,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 662 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20