0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 223 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Leksykon finansów - Outlet

Leksykon finansów - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Leksykon finansów - Outlet

Leksykon finansów - Outlet

Wydawca: PWE
Kompendium wiedzy, obejmujące :- teorię finansów- finnse przedsiębiorstw i finanse międzynarodowe- prawo finansowe, bankowe i karnoskarbowe- rachunkowość i bankowość- budżet i administrację ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Przejęcia Strategie i procedury - Outlet - Peter Howson

Przejęcia Strategie i procedury - Outlet

Wydawca: PWE
Przejęcia mogą znacząco podwyższyć wartość firmy przejmującej i zwiększyć jej siłę konkurencyjną na rynku. Jednak sukces przejęć często jest niepewny i zależy od wielu czynników. Dzięki wied...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Podręcznik europejski - Outlet - Gary Armstrong

Marketing Podręcznik europejski - Outlet

Wydawca: PWE
W podręczniku omówiono : istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania n...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie projektem europejskim - Outlet

Zarządzanie projektem europejskim - Outlet

Wydawca: PWE
Projekty europejskie, czyli projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, stają się trwałym elementem wspomagającym rozwój gospodarczy i społeczny w Polsce. Efe...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem - Outlet - Bogusława Bek-Gaik

Sprawozdawczość przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji z otoczeniem - Outlet

Wymiar finansowy i niefinansowy

W książce omówiono w układzie chronologicznym aktualne trendy rozwoju sprawozdawczości przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem skutków procesu integrowania raportowania ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym - Outlet

Zarządzanie sprzedażą w przedsiębi...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym - Outlet

Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym - Outlet

Redaktor: Genowefa Sobczyk
Wydawca: PWE
Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologi...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Euroregiony polskie w procesie integracji europejskiej oraz w przezwyciężaniu peryferyjności i dysproporcji regionalnych - Outlet - Marianna Greta

Euroregiony polskie w procesie int...

Książka (twarda)
OUTLET
Niedostępny
Euroregiony polskie w procesie integracji europejskiej oraz w przezwyciężaniu peryferyjności i dysproporcji regionalnych - Outlet - Marianna Greta

Euroregiony polskie w procesie integracji europejskiej oraz w przezwyciężaniu peryferyjności i dysproporcji regionalnych - Outlet

Cel główny opracowania dotyczy euroregionów, ale tych nie da się oddzielić od polityki regionalnej, jej celów i instrumentów. Autorka umiejętnie łączy te zagadnienia i p...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Wprowadzanie mechanizmów rynkowych w ochronie środowiska - Outlet - Graczyk Alicja M.

Wprowadzanie mechanizmów rynkowych...

Książka (kartonowa foliowana)
OUTLET
Niedostępny
Wprowadzanie mechanizmów rynkowych w ochronie środowiska - Outlet - Graczyk Alicja M.

Wprowadzanie mechanizmów rynkowych w ochronie środowiska - Outlet

Wydawca: PWE
Cele ochrony środowiska są ustalane na podstawie przesłanek zewnętrznych (konwencji międzynarodowych, prawa unijnego) oraz wewnętrznych (przede wszystkim celów określanych w ramach strategii...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategie marketingowe - Outlet - Wojciech Wrzosek

Strategie marketingowe - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Strategie marketingowe - Outlet - Wojciech Wrzosek

Strategie marketingowe - Outlet

Wydawca: PWE
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizm...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Innowacyjność w endogenicznym rozwoju regionu peryferyjnego - Outlet - Arkadiusz Tuziak

Innowacyjność w endogenicznym rozw...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Innowacyjność w endogenicznym rozwoju regionu peryferyjnego - Outlet - Arkadiusz Tuziak

Innowacyjność w endogenicznym rozwoju regionu peryferyjnego - Outlet

Studium socjologiczne

Wydawca: Scholar
Książka Arkadiusza Tuziaka jest fundamentalnym studium intencjonalnych zmian endogennych zachodzących na szczeblu regionów. Autor zawarł w niej głębokie analizy różnych koncepcji doty...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Outlet - Maria Romanowska

Planowanie strategiczne w przedsię...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Outlet - Maria Romanowska

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Outlet

Wydawca: PWE
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalne...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Atrakcyjnośc łódzkich centrów handlowych oraz zachowania nabywcze i przestrzenne ich klientów - Outlet - Agnieszka Rochmińska

Atrakcyjnośc łódzkich centrów handlowych oraz zachowania nabywcze i przestrzenne ich klientów - Outlet

Struktura polskiego handlu podlegała dynamicznym przemianom od końca lat 80. XX wieku, kiedy to handel był jeszcze dziedziną silnie znacjonalizowaną. Początkowo zmiany te dotyczyły głownie własnośc...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw - Outlet - Marian Gorynia

Strategie zagranicznej ekspansji p...

Książka (kartonowa foliowana)
OUTLET
Niedostępny
Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw - Outlet - Marian Gorynia

Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw - Outlet

Wydawca: PWE
W szybko globalizującej się gospodarce coraz częściej mamy do czynienia z wychodzeniem firm ze swoją działalnością gospodarczą za granicę. W podręczniku wyjaśniono koncepcje zagranicznej e...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Ekonomia menedżerska - Outlet - Marks Stephen G.

Ekonomia menedżerska - Outlet

Wydawca: PWE
Ekonomia menedżerska to doskonale opracowany podręcznik, w którym przedstawiono najważniejsze problemy decyzyjne, przed jakimi stają współcześni menedżerowie. Autorzy odwołują się w n...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Przegląd badań nad historią gospodarczą w XXI wieku - Outlet

Przegląd badań nad historią gospodarczą w XXI wieku - Outlet

Historia gospodarcza działa na pograniczu historii i ekonomii, ale też korzysta z innych dziedzin, jak np. z socjologii czy politologii, a zatem z założenia jest dziedziną interdyscyplinarną. Impli...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Analiza finansowa w przedsiębiorstwie - Outlet - Lech Bednarski

Analiza finansowa w przedsiębiorst...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Analiza finansowa w przedsiębiorstwie - Outlet - Lech Bednarski

Analiza finansowa w przedsiębiorstwie - Outlet

Wydawca: PWE
Analiza finansowa jest praktyczną metodą oceny firmy -- pomiarem jej efektywności i kondycji. W najnowszym zaktualizowanym wydaniu książki omówiono szeroki krąg zagadnień z dziedziny analizy...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Innowacyjna Polska w Europie 2020 - Outlet - Urszula Płowiec

Innowacyjna Polska w Europie 2020 ...

Książka (twarda)
OUTLET
Niedostępny
Innowacyjna Polska w Europie 2020 - Outlet - Urszula Płowiec

Innowacyjna Polska w Europie 2020 - Outlet

Szanse i zagrożenia trwałego rozwoju.

Wydawca: PWE
Zakładając, że Polska chce być podmiotem w Europie, dążyć do poprawy swego miejsca w gospodarce Unii Europejskiej i do zachowania wartości europejskiego modelu polityczno-społecznego, muszą być roz...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Struktura przestrzenna małych miast - Outlet

Struktura przestrzenna małych miast - Outlet

z perspektywy 20 lat transformacji

Głównym problemem przewodnim książki jest analiza zmian społeczno-gospodarczych występujących w ostatnim 20-leciu w polskiej przestrzeni, z uwzględnieniem obszarów zurbanizowanych. Pr...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zachowania organizacyjne Organizacja jako przestrzeń kształtowania zachowań pracowników - Outlet

Zachowania organizacyjne Organizacja jako przestrzeń kształtowania zachowań pracowników - Outlet

W monografii zaprezentowano dociekania naukowe skupione wokół uwarunkowań zachowań pracowników w różnorodnych organizacjach. Dotyczą one zależności między zmiennymi organizacyj...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Grzegorz W. Kołodko i ćwierćwiecze transformacji - Outlet

Grzegorz W. Kołodko i ćwierćwiecze...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Grzegorz W. Kołodko i ćwierćwiecze transformacji - Outlet

Grzegorz W. Kołodko i ćwierćwiecze transformacji - Outlet

Wydawca: Scholar
Książka zbiera imponujący dorobek Grzegorza W. Kołodki poświęcony dwudziestu pięciu latom transformacji. Tom otwiera długa rozmowa o polskich przemianach, jaką z G.W. Kołodką przeprowadził Paweł Ko...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 223 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20