0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 1500 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Obowiązki przedsiębiorców wynikające z RODO (wyd. II) - Grażyna Paulina Wójcik - 25 %

Obowiązki przedsiębiorców wynikające z RODO (wyd. II)

Wydawca: CeDeWu
Rozporządzenie RODO wymaga od przedsiębiorców gwarancji odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa poprzez zapewnienie poufności, integralności i dostępności danych osobowych. Dane osobowe muszą b...
51,78 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Autocoaching dla każdego - Benedykt Peczko - 32 %

Autocoaching dla każdego, Odnajdź ...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka
Autocoaching dla każdego - Benedykt Peczko - 32 %

Autocoaching dla każdego

Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele

Wydawca: one press
Zostań swoim najlepszym przyjacielem. Trenerem. Nauczycielem. I pomocnikiemCoaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psycho...
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza finansowa przedsiębiorstw wybranych sektorów ze szczególnym uwzględnieniem zagrożenia upadło - Rabiej Ewelina - 25 %

Analiza finansowa przedsiębiorstw wybranych sektorów ze szczególnym uwzględnieniem zagrożenia upadło

Wydawca: CeDeWu
W książce podjęto problematykę oceny kondycji finansowej przedsiębiorstw z trzech sektorów: ochrony zdrowia, budownictwa i transportu. Odgrywają one znaczącą rolę w gospodarce. Szeroko pojęt...
44,28 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Growth Hacking Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - Tomasz Dmuchowski - 32 %

Growth Hacking Jak pomaga pozyskiw...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka
Growth Hacking Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - Tomasz Dmuchowski - 32 %

Growth Hacking Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

Wydawca: one press
Znaj(dź) swojego klientaGrowth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięg...
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Informatyzacja administracji publicznej. Skuteczność regulacji - Małgorzata Ganczar - 25 %

Informatyzacja administracji publicznej. Skuteczność regulacji

Wydawca: CeDeWu
Utworzenie e-administracji to trudne i złożone przedsięwzięcie, jednak jak pokazują doświadczenia ostatnich lat jest możliwe do realizacji. Wymaga powiązania problemów organizacyjnych, prawn...
60,08 zł 80,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Motywowanie pracowników w organizacji - Waldemar Kozłowski - 25 %

Motywowanie pracowników w organizacji

Wydawca: CeDeWu
W książce „Motywowanie pracowników w organizacji" przedstawiam najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, tec...
44,28 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie motywacją pracowników - Waldemar Kozłowski - 25 %

Zarządzanie motywacją pracowników

Wydawca: CeDeWu
W kolejnej - a zarazem poprawionej i uzupełnionej - edycji książki „Zarządzanie motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowa...
47,98 zł 64,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowa psychologia zarządzania - Tomasz Gordon - 33 %

Nowa psychologia zarządzania, Jak ...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
26,71 zł 39,90 zł
Do koszyka
Nowa psychologia zarządzania - Tomasz Gordon - 33 %

Nowa psychologia zarządzania

Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej

Autor: Tomasz Gordon
Wydawca: one press
Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej?Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"?Jak wykorzystać dorobek ps...
26,71 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Lean management po polsku. - Tomasz Król

Lean management po polsku.

O dobrych i złych praktykach.

Autor: Tomasz Król
Wydawca: one press
Lean management, czyli koncepcja zarządzania zakładająca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywołuje gwałtowny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy działać...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Biologika Sukcesji Pokoleniowej. - Nowak Paweł Piotr

Biologika Sukcesji Pokoleniowej.

Sezon I. Świadomość

Wydawca: one press
Dla kogo jest ta książka?SUKCESJA to inaczej kontynuacja i przetrwanie.Jesteś rodzicem? Ta książka jest dla Ciebie! To obowiązkowa pozycja nie tylko dla tych, którzy są przedsięb...
116,10 zł 129,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - Paweł Tkaczyk - 30 %

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Wydawca: one press
Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest...
34,78 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zasady rachunkowości - teoria, przykłady i zadania. - Piotr Szczypa - 24 %

Zasady rachunkowości - teoria, przykłady i zadania.

Autor: Piotr Szczypa
Wydawca: CeDeWu
Książka „Zasady rachunkowości. Teoria, przykłady i zadania" jest dla każdego, kto chce w przystępny sposób rozpocząć przygodę z rachunkowością. Jej szczególną zaletą jest t...
41,59 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Superprognozowanie. Sztuka i nauka prognozowania - Dan Gardner - 24 %

Superprognozowanie. Sztuka i nauka prognozowania

Wydawca: CeDeWu
„Philip Tetlock jest światowej klasy ekspertem jeśli chodzi o to niezwykle istotne zagadnienie. „Superprognozowanie” to niesamowita opowieść o tym, jak on i jego zespół bad...
52,17 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Homo oeconomicus XXI wieku w świetle zrównoważonego rozwoju - Marian Noga - 24 %

Homo oeconomicus XXI wieku w świetle zrównoważonego rozwoju

Autor: Marian Noga
Wydawca: CeDeWu
Klasyczny model homo oeconomicus, czyli człowieka pracującego, został skonstruowany na wysokim poziomie abstrakcji, w którym zakłada się, że albo maksymalizuje on przyjemności, albo minimali...
52,17 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wstęp do rachunkowości przedsiębiorstw. - Renata Gmińska - 24 %

Wstęp do rachunkowości przedsiębiorstw.

Sprawozdawczość finansowa i ewidencja operacji gospodarczych

Wydawca: CeDeWu
Współczesna rachunkowość to system dostarczania informacji finansowej dotyczącej działalności przedsiębiorstwa dla bardzo zróżnicowanej grupy odbiorców. Jako jedna z najstarszy...
45,37 zł 60,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Value at Risk w warunkach polskiego rynku kapitałowego - Grzegorz Mentel - 23 %

Value at Risk w warunkach polskiego rynku kapitałowego

Wydawca: CeDeWu
Książka „Value at Risk w warunkach polskiego rynku kapitałowego" stanowi swego rodzaju kompendium wiedzy na temat szeroko rozumianych metod ilościowych w warunkach rynków finansow...
46,08 zł 60,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rezyliencja klimatyczna - Katarzyna Jelska - 25 %

Rezyliencja klimatyczna

Perspektywa spółek GPW sektora nieruchomości

Wydawca: CeDeWu
Rezyliencja, w tym klimatyczna, jest koncepcją, która rozpatrywana jest jako odporność w różnych perspektywach, miast, regionów oraz podmiotów gospodarczych. Według rank...
59,98 zł 80,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji - Adrian Andrzejczyk - 32 %

Data driven marketing O logicznym ...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
47,12 zł 69,00 zł
Do koszyka
Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji - Adrian Andrzejczyk - 32 %

Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Wydawca: one press
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych in...
47,12 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sztuczna inteligencja w organizacji - Ryszard Ćwiertniak - 32 %

Sztuczna inteligencja w organizacji

Innowacje biznesowe w praktyce

Wydawca: one press
Jak skłonić sztuczną inteligencję do pracy na naszą rzecz?Temat sztucznej inteligencji (SI) i jej potencjalnych zastosowań w firmach jest obecnie szeroko dyskutowany. Oparte na niej technolog...
47,12 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę - Jarek Szczepański - 32 %

Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę

Wydawca: one press
Budowanie marki. Krok po krokuW świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlateg...
40,30 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 1500 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20