0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
BOSS Leksykon - Wacław Smid

BOSS Leksykon

Książka (miękka)
Niedostępny
BOSS Leksykon - Wacław Smid

BOSS Leksykon

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem inte...
Niedostępny
Zobacz więcej
Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi - Wacław Smid

Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Każda współczesna firma czy inna organizacja gospodarcza i społeczna stara się dowartościować pozycję swych pracowników, członków itp. Powszechnie mówi się nawet o kapit...
Niedostępny
Zobacz więcej
Reklama / Zasady kultu wyobraźni - Wacław Smid

Reklama / Zasady kultu wyobraźni

Pakiet

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Zestaw 2 książek:Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytan...
Niedostępny
Zobacz więcej
BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej - Wacław Smid

BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Zestaw 2 leksykonów:Leksykon komunikacji medialnejObjaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, fi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi - Wacław Smid

Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Każda współczesna firma czy inna organizacja gospodarcza i społeczna stara się dowartościować pozycję swych pracowników, członków itp. Powszechnie mówi się nawet o kapi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej - Wacław Smid

Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Reklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu - Wacław Smid

Reklama Teoria projektu / Ontologia sukcesu

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Komplet 2 książekReklama teoria projektuProponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę d...
Niedostępny
Zobacz więcej
BOSS Leksykon / Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi - Wacław Smid

BOSS Leksykon / Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi

Pakiet

Autor: Wacław Smid
Wydawca: Dr Lex
Zestaw 2 leksykonów: Boss LeksykonBOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20