0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 96 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Marketing 5.0 - Hermawan Kartajaya - 11 %

Marketing 5.0

Technologie Next Tech

Wydawca: Poltext
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głó...
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ograniczone przywództwo - Koźmiński Andrzej K. - 11 %

Ograniczone przywództwo

studium empiryczne

Wydawca: Poltext
Ograniczone przywództwo jest próbą naukowej analizy przywództwa na podstawie wywiadów przeprowadzonych przez autora z 29 wybitnymi osobami, znanymi z życia publicznego l...
39,98 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sektor FinTech na europejskim rynku usług bankowych - Mateusz Folwarski - 11 %

Sektor FinTech na europejskim rynk...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka
Sektor FinTech na europejskim rynku usług bankowych - Mateusz Folwarski - 11 %

Sektor FinTech na europejskim rynku usług bankowych

Wydawca: Poltext
Po globalnym kryzysie finansowym w latach 2007–2009 zauważalny jest spadek zaufania do tradycyjnych instytucji finansowych oraz zmiana preferencji klientów, spowodowana głównie ...
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Złe decyzje zakupowe - PETER SMITH - 11 %

Złe decyzje zakupowe, Błędy, które...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka
Złe decyzje zakupowe - PETER SMITH - 11 %

Złe decyzje zakupowe

Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony

Autor: PETER SMITH
Wydawca: Poltext
Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sekt...
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing w twojej firmie - Norbert Oruba - 11 %

Marketing w twojej firmie, Narzędz...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
35,52 zł 39,90 zł
Do koszyka
Marketing w twojej firmie - Norbert Oruba - 11 %

Marketing w twojej firmie

Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję

Autor: Norbert Oruba
Wydawca: Poltext
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właśc...
35,52 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Koncepcja preferencyjnego kredytu w zaspokajaniu potrzeb mieszkaniowych beneficjentów świadczenia Rodzina 500+ - Tomasz Jedynak - 11 %

Koncepcja preferencyjnego kredytu w zaspokajaniu potrzeb mieszkaniowych beneficjentów świadczenia Rodzina 500+

Wydawca: Poltext
Mieszkanie zaspokaja podstawowe potrzeby człowieka. Na rynku jednak jest dobrem luksusowym ze względu na wysoką barierę dostępności cenowej, uniemożliwiającą realizację potrzeb mieszkaniowych wielu...
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pandenomia - Piotr Arak - 11 %

Pandenomia, Czy koronawirus zakońc...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
39,98 zł 44,90 zł
Do koszyka
Pandenomia - Piotr Arak - 11 %

Pandenomia

Czy koronawirus zakończył erę neoliberalizmu?

Autor: Piotr Arak
Wydawca: Poltext
Pandemia COVID-19 ustawiła nas w punkcie zwrotnym historii. Kryzys zdrowotny i postępujące za nim załamanie gospodarcze boleśnie ujawniły wady starego porządku. Decydenci uciekali się do koncepcji ...
39,98 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Co chce wiedzieć klient? - Marcus Sheridan - 11 %

Co chce wiedzieć klient?, Jak twor...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka
Co chce wiedzieć klient? - Marcus Sheridan - 11 %

Co chce wiedzieć klient?

Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

Wydawca: Poltext
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że śre...
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Problemy badawcze we współczesnych finansach - Dorota Kędzior - 11 %

Problemy badawcze we współczesnych finansach

Próba wyjścia poza schematy

Wydawca: Poltext
Znaczenia wiedzy i świadomości finansowej nie da się przecenić, współczesny człowiek potrzebuje ich, by przetrwać, a państwa, by zachować niepodległość. Nie da się funkcjonować bez umiejętno...
37,39 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Firmy szybkiego wzrostu - Jason Lemkin - 11 %

Firmy szybkiego wzrostu, Jak osiąg...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
48,88 zł 54,90 zł
Do koszyka
Firmy szybkiego wzrostu - Jason Lemkin - 11 %

Firmy szybkiego wzrostu

Jak osiągać przewidywalny przychód i rekordowe zyski

Wydawca: Poltext
Czy twoja firma rozwija się zgodnie z oczekiwaniami? Być może masz wrażenie. że kolejne szanse pozostają niewykorzystane? Czy potrafiłbyś potroić przychody w ciągu najbliższych trzech lat? Od czego...
48,88 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowe technologie a sektor finansowy - Włodzimierz Szpringer - 11 %

Nowe technologie a sektor finansowy

FinTech jako szansa i zagrożenie

Wydawca: Poltext
Firmy FinTech działające na rynku finansowym stanowią nową, szczególną kategorię parabanków. Ich cechą szczególną jest wykorzystanie nowoczesnych technologii komputerowych oraz...
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bankowość instytucje, operacje, zarządzanie - Małgorzata Iwanicz-Drozdowska - 11 %

Bankowość instytucje, operacje, zarządzanie

Wydawca: Poltext
W podręczniku przedstawione zostały podstawowe zasady i uwarunkowania funkcjonowania systemu bankowego w powiązaniu ze zmianami i wyzwaniami wywołanymi przez trwający od 2007 roku kryzys finansowy....
48,88 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie - Gracjana Noga - 11 %

Implementacja strategii zarządzani...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka
Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie - Gracjana Noga - 11 %

Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie

Ujęcie systemowe

Autor: Gracjana Noga
Wydawca: Poltext
ZARZĄDZANIE Współczesne firmy funkcjonują w skomplikowanych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, lecz także skutecz...
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowoczesna korespondencja biznesowa po rosyjsku - Anna Strmiska-Mietlińska - 11 %

Nowoczesna korespondencja biznesow...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
37,39 zł 42,00 zł
Do koszyka
Nowoczesna korespondencja biznesowa po rosyjsku - Anna Strmiska-Mietlińska - 11 %

Nowoczesna korespondencja biznesowa po rosyjsku

Wydawca: Poltext
Język rosyjskiPoziom B2–C1Polsko-rosyjska wymiana handlowa rozwija się w dużym stopniu niezależnie od sytuacji politycznej. W efekcie wiele polskich firm „robi biznes”...
37,39 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Doskonałe Public Relations - Jacek Barlik - 11 %

Doskonałe Public Relations, Teorie...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
48,88 zł 54,90 zł
Do koszyka
Doskonałe Public Relations - Jacek Barlik - 11 %

Doskonałe Public Relations

Teorie, kontrowersje, debaty

Autor: Jacek Barlik
Wydawca: Poltext
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące pozn...
48,88 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku - Agnieszka Drummer - 11 %

Nowoczesna korespondencja biznesowa po angielsku

Modern Business Correspondence in English

Wydawca: Poltext
Język angielskiPoziom B2 – C1Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie.SMS-y, e-maile, komunikatory, ...
31,08 zł 34,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie komunikacją marketingową - Grzegorz Hajduk - 11 %

Zarządzanie komunikacją marketingo...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
48,88 zł 54,90 zł
Do koszyka
Zarządzanie komunikacją marketingową - Grzegorz Hajduk - 11 %

Zarządzanie komunikacją marketingową

Integracja – nowe media – outsourcing

Wydawca: Poltext
Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ mają działania realizowane w kooperacji ...
48,88 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Teoria organizacji - 11 %

Teoria organizacji

Nauka dla praktyki

Wydawca: Poltext
ZarządzanieSzukasz opracowania, które w całościowy a zarazem przystępny sposób przybliżyłoby Co zawiłości teorii i praktyki organizacji?Podręcznik przedstawia współ...
48,88 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych - Aleksandra Wąsowska - 11 %

Przedsiębiorcy wobec okazji na ryn...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka
Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych - Aleksandra Wąsowska - 11 %

Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych

Wydawca: Poltext
Książka, osadzona w nurcie przedsiębiorczości międzynarodowej, tj. na styku biznesu międzynarodowego, zarządzania strategicznego i przedsiębiorczości, skupia uwagę na przedsiębiorcach, jako gł&oacu...
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Od ekonomicznej teorii do politycznej praktyki - Kołodko Grzegorz W. - 11 %

Od ekonomicznej teorii do politycz...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka
Od ekonomicznej teorii do politycznej praktyki - Kołodko Grzegorz W. - 11 %

Od ekonomicznej teorii do politycznej praktyki

Wydawca: Poltext
Ludzkość stoi w obliczu epokowych wyzwań wynikających ze zbiegania się demograficznych, społecznych, ekonomicznych, ekologicznych i politycznych megatrendów, na które dodatkowo nakład...
44,43 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 96 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20