0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 50 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Skuteczne wdrażanie strategii - Outlet - Levitt Raymond E. - 92 %

Skuteczne wdrażanie strategii - Outlet

Wybitni praktycy biznesu analizują podstawowy problem zarządzania strategicznego, jakim jest tworzenie oraz wdrażanie efektywnych strategii przedsiębiorstw. Ich celem jest zwrócenie uwagi me...
OUTLET
5,00 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie ryzykiem systemu finansowego - Solarz Jan Krzysztof

Zarządzanie ryzykiem systemu finansowego

Ryzyko systemowe to prawdopodobieństwo rozpadu systemu finansowego w wyniku zewnętrznego wstrząsu czy utraty bezpieczeństwa obrotu gospodarczego w rezultacie ataku terrorystycznego albo działań zor...
Niedostępny
Zobacz więcej
Management Accounting Innovations - Tomasz Wnuk-Pel

Management Accounting Innovations

the Case of ABC in Poland

It is appropriate to note that Wnuk-Pel has given a comprehensive summary of the ABC adoption in various countries and companies across the globe. (…) For anyone interested in and keen on th...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie długiem publicznym Teoria i praktyka Państw Unii Europejskiej - Kamilla Marchewka-Bartkowiak

Zarządzanie długiem publicznym Teoria i praktyka Państw Unii Europejskiej

Dług publiczny, a w szczególności zadłużenie instytucji rządowych, stanowi obecnie jeden z najważniejszych obszarów analiz finansów publicznych na całym świecie.Aut...
Niedostępny
Zobacz więcej
Ekonomika turystyki - Outlet

Ekonomika turystyki - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Ekonomika turystyki - Outlet

Ekonomika turystyki - Outlet

Seria: TURYSTYKA
Podręcznik akademicki do ekonomiki i turystyki, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych na specjalnościach turystycznych, j...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Usługi pocztowe Rynek i marketing - Outlet - Aleksander Panasiuk

Usługi pocztowe Rynek i marketing ...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Usługi pocztowe Rynek i marketing - Outlet - Aleksander Panasiuk

Usługi pocztowe Rynek i marketing - Outlet

Podręcznik zawiera kompleksowe ujęcie teoretycznych i praktycznych aspektów działania operatorów pocztowych, którzy rozszerzając działalność podstawową o nowe formy aktywności ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Struktura przestrzenna małych miast - Outlet

Struktura przestrzenna małych miast - Outlet

z perspektywy 20 lat transformacji

Głównym problemem przewodnim książki jest analiza zmian społeczno-gospodarczych występujących w ostatnim 20-leciu w polskiej przestrzeni, z uwzględnieniem obszarów zurbanizowanych. Pr...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Struktura przestrzenna małych miast

Struktura przestrzenna małych miast

z perspektywy 20 lat transformacji

Głównym problemem przewodnim książki jest analiza zmian społeczno-gospodarczych występujących w ostatnim 20-leciu w polskiej przestrzeni, z uwzględnieniem obszarów zurbanizowanych. Pr...
Niedostępny
Zobacz więcej
Region wobec procesów globalizacji - Sokołowicz Mariusz E.

Region wobec procesów globalizacji

Terytorializacja przedsiębiorstw międzynarodowych na przykładzie regionu łódzkiego

Zjawisko globalizacji wiąże się ze zwiększoną mobilnością czynników produkcji oraz towarów. Prowadzi tym samym do zwiększenia globalnych współzależności, podatności gospodarek ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Determinanty popytu na pracę w Polsce w okresie transformacji - Aleksandra Rogut

Determinanty popytu na pracę w Polsce w okresie transformacji

Niniejsza książka dotyczy jednego z ważniejszych problemów, jakie pojawiły się w gospodarce polskiej po 1989 r., kiedy rozpoczął się proces transformacji ustrojowej. Jest nim utrzymywanie si...
Niedostępny
Zobacz więcej
Interaktywny model proekologicznego zarządzania zintegrowaną gospodarką energetyczną i przestrzenną w rozwoju miast - Outlet - Dominik Drzazga

Interaktywny model proekologiczneg...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Interaktywny model proekologicznego zarządzania zintegrowaną gospodarką energetyczną i przestrzenną w rozwoju miast - Outlet - Dominik Drzazga

Interaktywny model proekologicznego zarządzania zintegrowaną gospodarką energetyczną i przestrzenną w rozwoju miast - Outlet

Zasadniczą przesłankę niniejszego opracowania stanowi potrzeba poszukiwania mechanizmów i instrumentów umożliwiających wdrażanie (realizację) koncepcji samopotrzymującego, trwałego i ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Język w prawie administracji i gospodarce

Język w prawie administracji i gospodarce

Zbiór publikacji, poświęcony zastosowaniu języka w głównych dziedzinach życia publicznego, podzieliliśmy na części: język prawny i prawniczy, język w administracji oraz język w gospod...
Niedostępny
Zobacz więcej
Konstrukcja miar efektywności Otwartych Funduszy Emerytalnych - Jacek Białek

Konstrukcja miar efektywności Otwartych Funduszy Emerytalnych

Autor: Jacek Białek
Złożoność specyfiki OFE, a w szczególności długoterminowy charakter inwestycji, rosnące aktywa, limity inwestycyjne i regulacje prawne sprawiają, iż ocena efektywności OFE jest rzeczą dość t...
Niedostępny
Zobacz więcej
Podstawy zarządzania - Outlet - Magdalena Dołhasz

Podstawy zarządzania - Outlet

Koncepcje Strategie Zastosowania

Redaktor: Maria Betlejewska
Podręcznik obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania organizacjami – jest ściśle dostosowany do nowych wymagań programowych nauczania przedmiotu podstawy zarządzania.Prze...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing internetowy + CD - Outlet - Ewa Frąckiewicz

Marketing internetowy + CD - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Marketing internetowy + CD - Outlet - Ewa Frąckiewicz

Marketing internetowy + CD - Outlet

Autorka koncentruje się głównie na takich zagadnieniach, jak:- promocja w sieci- uwarunkowania handlu elektronicznego- organizacja i zakres badań marketingowych typu on lin...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Funkcja usługowa małych miast

Funkcja usługowa małych miast

Redaktor: Tadeusz Marszał
Usługi są tym sektorem gospodarki, który od wielu dziesięcioleci pełni kluczową rolę we współczesnych procesach rozwoju ekonomicznego. W krajach postkomunistycznych szybki rozwó...
Niedostępny
Zobacz więcej
Finansowanie działalności innowacyjnej MŚP - Outlet - Marzena Krawczyk

Finansowanie działalności innowacy...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Finansowanie działalności innowacyjnej MŚP - Outlet - Marzena Krawczyk

Finansowanie działalności innowacyjnej MŚP - Outlet

„Unia Europejska przykłada dużą wagę do wzrostu innowacyjności gospodarki europejskiej oraz do sektora MŚP jako motoru rozwoju przedsiębiorczości, kreatywności, w konsekwencji przekładającej ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Potencjał polskich MSP w zakresie absorbowania korzyści integracyjnych

Potencjał polskich MSP w zakresie absorbowania korzyści integracyjnych

Redaktor: Anna Rogut
Spis treści: MSP wobec rozszerzenia. Synteza oczekiwańPierwsze bilanse i wypływające z nich wnioskiKontrowersje wokół konkurencyjności polskich MSPZarządzanie innowac...
Niedostępny
Zobacz więcej
Przemiany społeczno-gospodarcze wsi aglomeracji łódzkiej w okresie transformacji ustrojowej - Marcin Wójcik

Przemiany społeczno-gospodarcze wsi aglomeracji łódzkiej w okresie transformacji ustrojowej

W drugiej połowie XX wieku w naukach społecznych powstały teorie, które wypłynęły na fali krytyki klasycznych podejść. Odmienność ich polegała przede wszystkim na odejściu od wzorca naturali...
Niedostępny
Zobacz więcej
Inwestycje niemieckie w krajach średnio rozwiniętych - Beata Andrzejczak

Inwestycje niemieckie w krajach średnio rozwiniętych

Bezpośrednie inwestycje zagraniczne (BIZ) należą do podstawowych form przepływów kapitałowych w gospodarce światowej, a ich dynamiczny rozwój nastąpił po II Wojnie Światowej.
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 50 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20