0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 32 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Lepsze wizualizacje danych - Jonathan Schwabish - 15 %

Lepsze wizualizacje danych

Jak tworzyć przekonujący i skuteczny przekaz

Umiejętnie zwizualizowana informacja to klucz do tego, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Najważniejszym zadaniem jest zdefiniowanie odbiorców i celów oraz wybranie właściwego wykresu do jasn...
PRZEDSPRZEDAŻ
169,15 zł 199,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarażeni dźwiękiem - Stanisław Trzciński - 15 %

Zarażeni dźwiękiem

Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji

Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? Czego słuchamy i jak...
152,15 zł 179,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarażeni dźwiękiem - Stanisław Trzciński - 15 %

Zarażeni dźwiękiem

Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji

Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? Czego słuchamy i jak...
152,15 zł 179,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zjedz tę żabę Workbook - Brian Tracy - 20 %

Zjedz tę żabę Workbook, 21 metod p...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
16,09 zł 20,00 zł
Do koszyka
Zjedz tę żabę Workbook - Brian Tracy - 20 %

Zjedz tę żabę Workbook

21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania

Autor: Brian Tracy
Wydawca: MT Biznes
EKONOMIA / MARKETINGWorkbook stanowi uzupełnienie bestsellerowej książki: „Zjedz tę żabę”, ale może stanowić też samodzielny zeszyt ćwiczeń pomocny w doskonaleniu drogi do sukces...
16,09 zł 20,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Słownik naukowo-techniczny polsko-angielski - 15 %

Słownik naukowo-techniczny polsko-angielski

Publikacja jest nowym wydaniem - gruntownie przejrzanym, poprawionym i uzupełnionym.Zawiera około 117 000 terminów i skrótów, wystepujących w fachowej literaturze p...
186,15 zł 219,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Badanie rynku - 15 %

Badanie rynku

Jak zrozumieć konsumenta?

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robią...
186,15 zł 219,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie finansami - Eugene Brigham - 15 %

Zarządzanie finansami

Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną teorię, jasne po...
152,15 zł 179,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Badanie rynku - Łebkowska Agnieszka - 15 %

Badanie rynku

Jak zrozumieć konsumenta

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, uż...
186,15 zł 219,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie przez wartości - Ken Blanchard - 20 %

Zarządzanie przez wartości, Jak sp...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
19,98 zł 24,90 zł
Do koszyka
Zarządzanie przez wartości - Ken Blanchard - 20 %

Zarządzanie przez wartości

Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki

Wydawca: MT Biznes
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia i...
19,98 zł 24,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Skuteczne wdrażanie strategii - Outlet - Levitt Raymond E. - 92 %

Skuteczne wdrażanie strategii - Outlet

Wybitni praktycy biznesu analizują podstawowy problem zarządzania strategicznego, jakim jest tworzenie oraz wdrażanie efektywnych strategii przedsiębiorstw. Ich celem jest zwrócenie uwagi me...
OUTLET
5,00 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie ryzykiem systemu finansowego - Solarz Jan Krzysztof

Zarządzanie ryzykiem systemu finansowego

Ryzyko systemowe to prawdopodobieństwo rozpadu systemu finansowego w wyniku zewnętrznego wstrząsu czy utraty bezpieczeństwa obrotu gospodarczego w rezultacie ataku terrorystycznego albo działań zor...
Niedostępny
Zobacz więcej
Spotkania biznesowe - Brian Tracy

Spotkania biznesowe

Audiobook na CD
Niedostępny
Spotkania biznesowe - Brian Tracy

Spotkania biznesowe

Autor: Brian Tracy
Wydawca: MT Biznes
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie długiem publicznym Teoria i praktyka Państw Unii Europejskiej - Kamilla Marchewka-Bartkowiak

Zarządzanie długiem publicznym Teoria i praktyka Państw Unii Europejskiej

Dług publiczny, a w szczególności zadłużenie instytucji rządowych, stanowi obecnie jeden z najważniejszych obszarów analiz finansów publicznych na całym świecie.Aut...
Niedostępny
Zobacz więcej
Szósty zmysł w zarządzaniu firmą - Outlet - Larry Bossidy

Szósty zmysł w zarządzaniu firmą - Outlet

Tworzenie wykonalnych planów i modeli biznesowych

Wydawca: MT Biznes
Co różni wielkich liderów od marnych zarządzających?Czym kierować się w biznesie: intuicją czy liczbami? Oto jeden z największych dylematów zarządzających. Kto go n...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Ekonomika turystyki - Outlet

Ekonomika turystyki - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Ekonomika turystyki - Outlet

Ekonomika turystyki - Outlet

Seria: TURYSTYKA
Podręcznik akademicki do ekonomiki i turystyki, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych na specjalnościach turystycznych, j...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Usługi pocztowe Rynek i marketing - Outlet - Aleksander Panasiuk

Usługi pocztowe Rynek i marketing ...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Usługi pocztowe Rynek i marketing - Outlet - Aleksander Panasiuk

Usługi pocztowe Rynek i marketing - Outlet

Podręcznik zawiera kompleksowe ujęcie teoretycznych i praktycznych aspektów działania operatorów pocztowych, którzy rozszerzając działalność podstawową o nowe formy aktywności ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Innowacja albo śmierć - Outlet - Jack Collis

Innowacja albo śmierć - Outlet, Bi...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Innowacja albo śmierć - Outlet - Jack Collis

Innowacja albo śmierć - Outlet

Bij swoje rekordy w życiu i w pracy

Autor: Jack Collis
Wydawca: MT Biznes
W biznesie wszystko kręci się wokół innowacji!Przez 16 lat, w ciągu których Jack Collis w różnych miejscach wygłaszał wykłady motywujące, ważne było to, w jakiej kondycji...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zaufanie 1 - Outlet - Sprenger Reinhard K.

Zaufanie 1 - Outlet, Zaufanie jest...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Zaufanie 1 - Outlet - Sprenger Reinhard K.

Zaufanie 1 - Outlet

Zaufanie jest lekarstwem na chorobę, które opanowuje świat biznesu

Wydawca: MT Biznes
„Zaufanie – nie istnieje nic ważniejszego w relacjach między przełożonymi a ich pracownikami, między kolegami a partnerami. Bez zaufania nie można myśleć o skutecznym zarządzaniu ani ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Podstawy zarządzania - Outlet - Magdalena Dołhasz

Podstawy zarządzania - Outlet

Koncepcje Strategie Zastosowania

Redaktor: Maria Betlejewska
Podręcznik obejmuje wybrane zagadnienia z zakresu zarządzania organizacjami – jest ściśle dostosowany do nowych wymagań programowych nauczania przedmiotu podstawy zarządzania.Prze...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing internetowy + CD - Outlet - Ewa Frąckiewicz

Marketing internetowy + CD - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Marketing internetowy + CD - Outlet - Ewa Frąckiewicz

Marketing internetowy + CD - Outlet

Autorka koncentruje się głównie na takich zagadnieniach, jak:- promocja w sieci- uwarunkowania handlu elektronicznego- organizacja i zakres badań marketingowych typu on lin...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 32 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20