0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Public finances and the new economic governance in the European Union - Stanisław Owsiak - 15 %

Public finances and the new economic governance in the European Union

This work is an attempt to assess to what extent the new economic governance of the EU helped to discipline public finances in the member states.The poor institutional design of the EU, the a...
101,15 zł 119,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing Automation Revolution - Grzegorz Błażewicz - 15 %

Marketing Automation Revolution

Using the potential of Big Data

Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice - Marzena Barańska - 15 %

Media Economics Economic Issues in the Media Theory and practice

In general, when we think about media, and especially mass media, we seldom associate them with economy. Meanwhile, the freedom of communication is closely related to the fi nancing sources. The Am...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Natural capital valuation - Zbigniew Dokurno - 15 %

Natural capital valuation

Recent advances from the perspective of sustainable development

"The monograph is a systematic and multilateral introduction to the ecological economics and economy of sus-tainable development. It is the result of merging into a concise whole of the issues...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Internationalization of  Firms - 15 %

Internationalization of Firms

Redaktor: Krzysztof Wach
The monograph (…) concerns an extremely important aspect, which is the problem of international expansion of businesses. Atlough many titles can be found in the literature concerning the inf...
75,65 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
New media in the marketing communication of enterprises in the international market - Małgorzata Bartosik-Purgat - 15 %

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the develo...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Contemporary macroeconomics from the perspective of sustainable development - Zbigniew Dokurno - 15 %

Contemporary macroeconomics from the perspective of sustainable development

This is an important and original voice of Polish economists in the world discussion of the fundamental directions and problems of contemporary economics. It is addressed to economics and those who...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Innovations and Emerging Technologies for the Prosperity and Quality if Life - Małgorzata Runiewicz-Wardyn - 15 %

Innovations and Emerging Technologies for the Prosperity and Quality if Life

The emergence and convergence of new technologies such as biotechnologies, information, educational or renewable energy technologies allow to enhance the efficiency and productivity growth, open up...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Global and regional implications of the euro area crisis - 15 %

Global and regional implications of the euro area crisis

This monograph is the result of a scientific investigation conducted by the research team of the International Economics Department of the Cracow University of Economics. Its scope embraces a wide ...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
English at work - Dorota Osuchowska - 15 %

English at work

An english-polish dictionary of selected collocations

Słownik kolokacji werbo-nominalnych czyli stałych związków wyrazowych, zawierający około 5000 wyrażeń i zwrotów angielskich, związanych z pracą i zatrudnieniem, adresowanych do osób pracujących w ś...
50,15 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Role of Innovations - Adam Dymitrowski - 15 %

The Role of Innovations

Created in the Internationalization Process for Company Performance

It is commonly believed that innovations are crucial in company's actovity. The significance of the role that is assigned to the issue of innovation is confirmed by numerous scientific research stu...
92,65 zł 109,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Contributions to Testing Statistical Hypotheses in Auditing - Wywiał Janusz L. - 15 %

Contributions to Testing Statistical Hypotheses in Auditing

This book contains some applications of statistics in auditing. The decision-making process in auditing is treated as a problem of verifying appropriately formulated statistical hypotheses.
45,90 zł 54,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Academic Entrepreneurship in International Context: the Visegrad Countries' Perspective - Katarzyna Żyminkowska

Academic Entrepreneurship in International Context: the Visegrad Countries' Perspective

The book offers the comprehensive picture of the academic entrepreneurship phenomenon in the Visegrad countries perspective and it is an insightful read for university managers responsible for the ...
Niedostępny
Zobacz więcej
First Steps in Business English - Outlet - Roman Kozierkiewicz

First Steps in Business English - ...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
OUTLET
Niedostępny
First Steps in Business English - Outlet - Roman Kozierkiewicz

First Steps in Business English - Outlet

Słownictwo i praktyczne wskazówki

Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytyuacjach w świecie biznesu.Autor daje wiele cennych wskazówek językowych, zwraca uwagę na...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
English at Work An English-Polish Dictionary of selected collocations - Outlet - Dorota Osuchowska

English at Work An English-Polish ...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
English at Work An English-Polish Dictionary of selected collocations - Outlet - Dorota Osuchowska

English at Work An English-Polish Dictionary of selected collocations - Outlet

Słownik kolokacji werbo-nominalnych zawierających ok. 5000 wyrażeń i zwrotów angiel-skich związanych z pracą i zatrudnieniem, adresowany do osób pracujących w środowisku anglojęzyczny...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
English at work - Outlet - Dorota Osuchowska

English at work - Outlet, An engli...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
English at work - Outlet - Dorota Osuchowska

English at work - Outlet

An english-polish dictionary of selected collocations

Słownik kolokacji werbo-nominalnych czyli stałych związków wyrazowych, zawierający około 5000 wyrażeń i zwrotów angielskich, związanych z pracą i zatrudnieniem, adresowanych do os&oac...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
First Steps in Marketing Language - Outlet - Roman Kozierkiewicz

First Steps in Marketing Language ...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
OUTLET
Niedostępny
First Steps in Marketing Language - Outlet - Roman Kozierkiewicz

First Steps in Marketing Language - Outlet

Słownictwo i praktyczne wskazówki

Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marke...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
First Steps in Marketing Language - Roman Kozierkiewicz

First Steps in Marketing Language,...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
Niedostępny
First Steps in Marketing Language - Roman Kozierkiewicz

First Steps in Marketing Language

Słownictwo i praktyczne wskazówki

Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marke...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20