0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Official (ISC)2 Guide to the CISSP CBK - Adam Gordon

Official (ISC)2 Guide to the CISSP CBK

Autor: Adam Gordon
Wydawca: CRC Press
As a result of a rigorous, methodical process that (ISC)² follows to routinely update its credential exams, it has announced that enhancements will be made to both the Certified Information Sy...
Niedostępny
Zobacz więcej
Contemporary Strategy Analysis - Grant Robert M.

Contemporary Strategy Analysis

Książka (miękka)
Niedostępny
Contemporary Strategy Analysis - Grant Robert M.

Contemporary Strategy Analysis

Wydawca: Wiley
Robert M. Grant combines a highly accessible writing style with a concentration on the fundamentals of value creation and an emphasis on practicality in this leading strategy text.In th...
Niedostępny
Zobacz więcej
The Great Dictionary of Law and Economics 2 Polish - English - Ewa Ożga

The Great Dictionary of Law and Ec...

Książka (twarda z obwolutą)
Niedostępny
The Great Dictionary of Law and Economics 2 Polish - English - Ewa Ożga

The Great Dictionary of Law and Economics 2 Polish - English

Autor: Ewa Ożga
Wydawca: C.H. Beck
Drugie, zmienione, poszerzone i uzupełnione wydanie Wielkiego polskiego-angielskiego słownika terminologii prawniczej i gospodarczej stanowi zbiór podstawowej terminologii wykorzystywanej w ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing Management + MyMarketingLab - Outlet - Keller Kevin Lane

Marketing Management + MyMarketingLab - Outlet

Wydawca: Pearson
The gold standard for today’s marketing management student.Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.The...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
A Framework for Marketing Management - Keller Kevin Lane

A Framework for Marketing Management

Wydawca: Pearson
A Succinct Guide to 21st Century Marketing ManagementFramework for Marketing Management is a concise, streamlined version of Kotler and Keller’s fifteenth edition of Marketing Man...
Niedostępny
Zobacz więcej
Global Marketing - Svend Hollensen

Global Marketing

Książka (miękka)
Niedostępny
Global Marketing - Svend Hollensen

Global Marketing

Wydawca: Pearson
The globalization of companies is the involvement of customers, producers, suppliers, and other stakeholders in the global marketing process. Global marketing therefore reflects the trend of firms ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Managing Business Process Flows - Ravi Anupindi

Managing Business Process Flows

Wydawca: Pearson
For graduate level courses in Operations Management or Business Processes.A structured, data-driven approach to understanding core operations management concepts.Anupindi sh...
Niedostępny
Zobacz więcej
Engineering Economy - Outlet - Koelling C. Patrick

Engineering Economy - Outlet

Wydawca: Pearson
sed by engineering students worldwide, this best-selling text provides a sound understanding of the principles, basic concepts, and methodology of engineering economy. Built upon the rich and time-...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20