0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 996 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Kierunki współczesnej promocji zdrowia i prewencji zaburzeń - Patrycja Stawiarska - 14 %

Kierunki współczesnej promocji zdrowia i prewencji zaburzeń

Profilaktyka XXI wieku. Zagrożenia i wyzwania. Teoria i praktyka

Wydawca: Difin
Temat profilaktyki we współczesnym świecie jest niezwykle aktualny. Autorka w sposób wielowymiarowy przedstawia kwestię promocji zdrowia i prewencji zaburzeń w odniesieniu do ró...
35,98 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Patologie i dysfunkcje w organizacji - Karol Kowalewski - 16 %

Patologie i dysfunkcje w organizacji

Redaktor: Difin
Wydawca: Difin
Publikacja ma charakter przeglądowy. Autorzy referują wyniki analizy naukowej najważniejszych badań i koncepcji ostatniego ćwierćwiecza dotyczących patologii i dysfunkcji organizacji poruszając zag...
49,27 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie procesem produkcji - Adam Busławski - 15 %

Zarządzanie procesem produkcji

Wydawca: Difin
Książka obejmuje swoim zakresem fragment wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej efektywnego zarządzania i sterowania procesami produkcyjnymi poprzez zestaw wskaźników odnoszących się d...
49,98 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mity w zarządzaniu - Czesław Sikorski - 37 %

Mity w zarządzaniu

Próba krytycznego spojrzenia

W książce poruszono temat mitów w relacjach między organizacją gospodarczą a jej pracownikami i klientami. Odgrywają one bowiem rolę narzędzia, przy pomocy którego organizacje dążą do...
25,33 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowe trendy w doradztwie personalnym i zawodowym - Izabela Stańczyk - 17 %

Nowe trendy w doradztwie personalnym i zawodowym

Wydawca: Difin
Książka zawiera informacje odnoszące się do doradztwa personalnego i zawodowego w świetle aktualnych trendów obejmujących rynek pracy. Składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy dotyc...
40,08 zł 48,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing mobilny - 13 %

Marketing mobilny

Książka (miękka)
38,98 zł 45,00 zł
Do koszyka
Marketing mobilny - 13 %

Marketing mobilny

Redaktor: Agnieszka Dejnaka
Wydawca: Difin
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią interneto...
38,98 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Teoretyczne i praktyczne konteksty funkcjonowania ochotniczych straży pożarnych w krajowym systemie - Jan Ziobro - 16 %

Teoretyczne i praktyczne konteksty funkcjonowania ochotniczych straży pożarnych w krajowym systemie

Aspekty prawno-organizacyjne i geograficzno-przestrzenne. Część 1

Autor: Jan Ziobro
Wydawca: Difin
W książce przedstawiono w ujęciu przekrojowym problematykę funkcjonowania OSP i KSRG (Krajowy System Ratowniczo-Gaśniczy), w szczególności zaś zagadnień dotyczących gotowości operacyjnej tyc...
41,04 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Programy partycypacji finansowej a wyniki przedsiębiorstw - Maciej Kozłowski - 39 %

Programy partycypacji finansowej a wyniki przedsiębiorstw

Polska na tle innych krajów UE

Pracownicza partycypacja finansowa jest traktowana jako jedna z nowocześniejszych form motywowania i większego zaangażowania pracowników w życie organizacji. Skuteczny program partycypacyjny...
30,42 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekologistyka - Andrzej Szymonik - 16 %

Ekologistyka

Teoria i praktyka

Wydawca: Difin
Książka stanowi syntetyczne ujęcie treści z zakresu ekologii, ochrony środowiska, zagrożeń i logistyki, przygotowane w oparciu o najnowsze wyniki badań naukowych, a także rezultaty praktycznych wdr...
33,41 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Funkcjonowanie polskiego rynku energii - Dorota Niedziółka - 17 %

Funkcjonowanie polskiego rynku energii

Wydawca: Difin
Energia traktowana jest jako jedno z podstawowych obszarów aktywności państwa, stanowiąc jednocześnie o kształcie polityki energetycznej, a w dalszych etapach polityki gospodarczej.
40,08 zł 48,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa - Witold Bień - 15 %

Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa

Autor: Witold Bień
Wydawca: Difin
Publikacja zawiera wiadomości niezbędne do ustalania strategii i prowadzenia polityki finansowej w przedsiębiorstwie w warunkach gospodarki wolnorynkowej, w sposób umożliwiający maksymalizow...
46,98 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metoda projektu w doradztwie zawodowym - Joanna Nawój-Połoczańska - 16 %

Metoda projektu w doradztwie zawodowym

Scenariusze warsztatów dla dzieci i młodzieży

Wydawca: Difin
Książka powstała z myślą o tych wszystkich, którzy chcą pomóc uczniom „oderwać się od krzeseł” i wyruszyć w świat, by szukać w nim miejsca dla siebie.Poradnik ...
37,65 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wpływ specjalnych stref ekonomicznych na gospodarkę i społeczeństwo - Magdalena Jasiniak - 13 %

Wpływ specjalnych stref ekonomicznych na gospodarkę i społeczeństwo

Doświadczenia Polski

Monografia jest efektem kilkuletnich badań realizowanych w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki. Zawiera ona wyniki analiz wykonanych na podstawie danych empirycznych pozyskanych w procesie badaw...
38,98 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Reklama Podręcznik - Robert Nowacki - 17 %

Reklama Podręcznik

Książka (kartonowa foliowana)
37,25 zł 45,00 zł
Do koszyka
Reklama Podręcznik - Robert Nowacki - 17 %

Reklama Podręcznik

Wydawca: Difin
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania dzia...
37,25 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Samorząd gminny w Polsce - 13 %

Samorząd gminny w Polsce

Czynniki determinujące rozwój lokalny. Wybrane problemy

Wydawca: Difin
Książka jest wynikiem aktywności badawczej pracowników Wydziału Nauk Ekonomicznych i Prawnych Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach oraz doktorantów i pracownikó...
38,98 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji - Monika Kaczmarek-Śliwińska - 14 %

Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji

Sztuka komunikowania się

Redaktor: Difin
Wydawca: Difin
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem – za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując ...
49,98 zł 58,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bankowość bez tajemnic - 12 %

Bankowość bez tajemnic

Wydawca: Difin
Poradnik w sposób prosty i rzetelny przedstawia podstawowe informacje niezbędne klientowi współczesnego banku. Klient banku powinien bowiem liczyć przede wszystkim na własną wiedzę, g...
22,98 zł 26,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gospodarka zapasami i magazynem Część 2 Zarządzanie magazynem - Katarzyna Grzybowska - 16 %

Gospodarka zapasami i magazynem Część 2 Zarządzanie magazynem

Podręcznik Technikum Szkoła policealna. Technik logistyk

Wydawca: Difin
W podręczniku całościowo wyjaśniono zagadnienia dotyczące zarządzania magazynem w przedsiębiorstwie. W komunikatywny sposób zaprezentowano praktyczną wiedzę z zakresu realizacji procesu maga...
25,10 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Reklama wczoraj i dziś - Anetta Barska - 16 %

Reklama wczoraj i dziś

Wydawca: Difin
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelniko...
33,41 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska - 17 %

Marketing medialny

Wydawca: Difin
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu ...
39,94 zł 48,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 996 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20