0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 367 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Mity w zarządzaniu - Czesław Sikorski - 19 %

Mity w zarządzaniu

Próba krytycznego spojrzenia
W książce poruszono temat mitów w relacjach między organizacją gospodarczą a jej pracownikami i klientami. Odgrywają one bowiem rolę narzędzia, przy pomocy którego organizacje dążą do...
Książka (miękka)
32,51 zł 39,90 zł
Do koszyka
Programy partycypacji finansowej a wyniki przedsiębiorstw - Maciej Kozłowski - 19 %

Programy partycypacji finansowej a wyniki przedsiębiorstw

Polska na tle innych krajów UE
Pracownicza partycypacja finansowa jest traktowana jako jedna z nowocześniejszych form motywowania i większego zaangażowania pracowników w życie organizacji. Skuteczny program partycypacyjny...
Książka (miękka)
40,66 zł 49,90 zł
Do koszyka
Wpływ specjalnych stref ekonomicznych na gospodarkę i społeczeństwo - Magdalena Jasiniak - 19 %

Wpływ specjalnych stref ekonomicznych na gospodarkę i społeczeństwo

Doświadczenia Polski
Monografia jest efektem kilkuletnich badań realizowanych w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki. Zawiera ona wyniki analiz wykonanych na podstawie danych empirycznych pozyskanych w procesie badaw...
Książka (miękka)
36,58 zł 44,90 zł
Do koszyka
Skuteczne przywództwo w szkołach na obszarach - Joanna Madalińska-Michalak

Skuteczne przywództwo w szkołach na obszarach

Studium porównawcze
Autorka książki podjęła bardzo ważny, bardzo aktualny, istotny teoretycznie i mający olbrzymie znaczenie praktyczne temat. Zauważalny brak zwartych opracowań teoretycznych oraz badań empirycznych d...
Książka (twarda)
65,56 zł 67,20 zł
Do koszyka
Zagospodarowanie terenów zagrożonych powodziami w województwie łódzkim - Maria Borowska-Stefańska - 19 %

Zagospodarowanie terenów zagrożonych powodziami w województwie łódzkim

W pracy podjęto problematykę zagospodarowania terenów zagrożonych powodziami w gminach województwa łódzkiego, w kontekście potencjalnych negatywnych konsekwencji dla ludzi, śro...
Książka (miękka)
32,51 zł 39,90 zł
Do koszyka
Dziedzictwo poprzemysłowe jako element zintegrowanego zarządzania miastem - Filip Moterski

Dziedzictwo poprzemysłowe jako element zintegrowanego zarządzania miastem

Dziedzictwo poprzemysłowe jest unikalnym zasobem oraz wyjątkowym rodzajem atrakcji turystycznej. Może być czynnikiem rozwoju gospodarczego miasta dzięki zastosowaniu zintegrowanych projektów...
Książka (miękka)
40,41 zł 44,90 zł
Niedostępny
Transformacja w coachingu - Monika Chmielecka

Transformacja w coachingu

Doświadczenia uczenia się dorosłych
Autorka traktuje coaching jako jedną z metod edukacji dorosłych i osadza swój wywód teoretyczny na andragogicznych koncepcjach uczenia się. Zaprezentowane badania sytuuje w kontekście...
Książka (miękka)
40,41 zł 44,90 zł
Niedostępny
Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym - Dagmara Skurpel

Obsługa logistyczna w handlu elektronicznym

Wartość dla klienta
Wyzwania ostatnich lat – digitalizacja, wirtualizacja, wzrost znaczenia portali społecznościowych, komunikacja w czasie rzeczywistym – powodują, że sposoby kreowania wartości dla klient...
Książka (miękka)
35,91 zł 39,90 zł
Niedostępny
Nauczyciele akademiccy wobec systemu oceniania okresowego pracowników - Anna Michałkiewicz

Nauczyciele akademiccy wobec systemu oceniania okresowego pracowników

W monografii poruszono ważną z punktu widzenia funkcjonowania szkoły wyższej kwestię okresowych ocen pracowniczych. Podjęto próbę zidentyfikowania czynników związanych z prezentowanym...
Książka (miękka)
35,91 zł 39,90 zł
Niedostępny
Jakość życia przedsiębiorców - Katarzyna Biegańska

Jakość życia przedsiębiorców

Między dobrobytem a dobrostanem
Autorka rozszerza badania nad przedsiębiorczością o dobrostan i zdrowie przedsiębiorców. Dowodzi, że wyznaczniki sukcesu zależą nie tylko od ekonomii podejmowanych działań, lecz także od psy...
Książka (miękka)
44,91 zł 49,90 zł
Niedostępny
Podstawy demometrii - Agnieszka Rossa

Podstawy demometrii

Publikacja zawiera omówienie podstawowych metod i narzędzi demografii matematycznej (demometrii), m.in. takich jak współczynniki demograficzne, prawdopodobieństwo zdarzeń demograficzn...
Książka (miękka)
35,91 zł 39,90 zł
Niedostępny
Kapitał ludzki a zarządzanie wieloma pokoleniami w organizacji - Anna Jawor-Joniewicz

Kapitał ludzki a zarządzanie wieloma pokoleniami w organizacji

We współczesnych organizacjach spotykają się cztery pokolenia pracowników. Każde z nich ukształtowały różne warunki społeczne, gospodarcze, historyczne, etyczne i kulturowe. Ge...
Książka (miękka)
35,91 zł 39,90 zł
Niedostępny
Cyfryzacja

Cyfryzacja

Zarządzanie danymi w organizacji
Redakcja: Beata Gontar
W dobie Big Data, Internetu Rzeczy i sztucznej inteligencji zrozumienie znaczenia danych oraz zapoznanie się z możliwościami ich efektywnego przetwarzania decyduje o przyszłości większości przedsię...
Książka (miękka)
35,91 zł 39,90 zł
Niedostępny
Efektywność informacyjna rynku finansowego w wybranych krajach Unii Europejskiej - Dominik Kubacki

Efektywność informacyjna rynku finansowego w wybranych krajach Unii Europejskiej

Celem publikacji jest ocena, czy wybrane europejskie rynki finansowe były efektywne informacyjnie w latach 2004-2017 w formie półsilnej, a także analiza porównawcza wytypowanych rynk&...
Książka (miękka)
53,91 zł 59,90 zł
Niedostępny
Ethos przywódcy politycznego w myśli starożytnej i renesansowej - Marta Czapińska-Bambara

Ethos przywódcy politycznego w myśli starożytnej i renesansowej

Platon, Cyceron, Machiavelli, Guicciardini
Platon, Cyceron i Machiavelli są uważani za klasyków filozofii polityki. Ich dociekania nieustannie pobudzają wyobraźnię badaczy oraz prowokują do kolejnych wykładni i interpretacji. Mnie sz...
Książka (miękka)
35,91 zł 39,90 zł
Niedostępny
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne - Wojciech Grzegorczyk

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne

Etapy i formy
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie mo...
Książka (miękka)
40,41 zł 44,90 zł
Niedostępny
Samodzierżawie a rozwój gospodarczy Królestwa Polskiego w ujęciu Jana Gottlieba Blocha - Andrzej Pieczewski

Samodzierżawie a rozwój gospodarczy Królestwa Polskiego w ujęciu Jana Gottlieba Blocha

W historiografii polskiej Jan Gottlieb Bloch (1836–1902) występuje jako wybitny przedstawiciel burżuazji ziem zaboru rosyjskiego. Prezentowany jest przede wszystkim jako finansista i budownic...
Książka (twarda)
44,91 zł 49,90 zł
Niedostępny
Odrodzona Rzeczpospolita na rynkach zamorskich - Konrad Banaś

Odrodzona Rzeczpospolita na rynkach zamorskich

Handel polsko-arabski w latach 1918-1939
Autor: Konrad Banaś
Publikacja dotyczy wymiany handlowej Polski z państwami Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu w okresie międzywojennym. Na tle ogólnej sytuacji odrodzonej Rzeczypospolitej oraz ewolucj...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
40,41 zł 44,90 zł
Niedostępny
Mechanizmy ładu korporacyjnego a system kontroli nad sprawozdawczością finansową - Jacek Gad

Mechanizmy ładu korporacyjnego a system kontroli nad sprawozdawczością finansową

Perspektywa raportów zarządu polskich i niemieckich spó...
Autor: Jacek Gad
System kontroli nad sprawozdawczością finansową, będący przedmiotem prezentowanej publikacji, stanowi jeden z przejawów konwergencji standardów ładu korporacyjnego polegający na imple...
Książka (miękka)
44,91 zł 49,90 zł
Niedostępny
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Bogdan Gregor

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chc...
Książka (miękka)
40,41 zł 44,90 zł
Niedostępny
Znaleziono: 367 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20