0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
All-American Ads of the 70s - Steven Heller - 20 %

All-American Ads of the 70s

Książka (twarda z obwolutą)
117,98 zł 148,00 zł
Do koszyka
All-American Ads of the 70s - Steven Heller - 20 %

All-American Ads of the 70s

Autor: Steven Heller
Wydawca: Taschen
Ads of the 1970s get funky and socially consciousBoth eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages th...
117,98 zł 148,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Słownik z zakresu kontroli finansowo-księgowej Niemiecko-polski, polsko-niemiecki - Artur Kubacki - 16 %

Słownik z zakresu kontroli finansowo-księgowej Niemiecko-polski, polsko-niemiecki

Autor: Artur Kubacki
Wydawca: Wolters Kluwer
Obecne, trzecie wydanie słownika zawiera ponad 10 000 haseł zaczerpniętych zarówno z teorii nauk ekonomicznych, jak i z codziennej praktyki gospodarczej.W publikacji zaprezentowano nie...
124,43 zł 149,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
American Ads 50

American Ads 50

Książka (twarda)
Niedostępny
American Ads 50

American Ads 50

Redaktor: Jim Heimann
Wydawca: Taschen
From “The World’s Finest Automatic Washer” to the Cadillac which “Gives a Man a New Outlook”As McCarthyism swept across the United States and capitalism was king...
Niedostępny
Zobacz więcej
Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English - Piotr Kapusta

Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English

Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch

Autor: Piotr Kapusta
Wydawca: Dr Lex
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,Ökonomie, Medien, Ma...
Niedostępny
Zobacz więcej
Słownik języka prawniczego i ekonomicznego niemiecko-polski - Outlet - Agnieszka Kilian

Słownik języka prawniczego i ekonomicznego niemiecko-polski - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Nowo opracowane i zaktualizowane trzecie wydanie tomu niemiecko-polskiego Słownika języka prawniczego i ekonomicznego zawiera około 51 000 haseł. Ich dobór został dokonany w oparciu o ustawo...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Wzory pism, umów i innych dokumentów w języku polskim, angielskim i niemieckim - Iwona Kienzler

Wzory pism, umów i innych dokumentów w języku polskim, angielskim i niemieckim

Wydawca: ODDK
Publikacja zawiera wzory najczęściej spotykanych w obrocie gospodarczym pism, umów i innych dokumentów w języku polskim, angielskim i niemieckim.W pierwszej części znalazł...
Niedostępny
Zobacz więcej
Rechts und wirtschaftsworterbuch Słownik prawa i gospodarki niemiecko-polski Tom 1 - Outlet - Bogusław Banaszak

Rechts und wirtschaftsworterbuch Słownik prawa i gospodarki niemiecko-polski Tom 1 - Outlet

Wydawca: C.H. Beck
Trzecie wydanie "Słownika prawa i gospodarki" zawiera ok. 40 000 haseł i uwzględnia liczne zmiany, jakie zaszły w ciągu ostatnich lat. Słownik zawiera objaśnienia rzadziej występujących t...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Słownik prawa i gospodarki polsko niemiecki - Bogusław Banaszak

Słownik prawa i gospodarki polsko niemiecki

Wydawca: C.H. Beck
Słownik zawiera głównie terminy prawnicze, ale także ekonomiczne i gospodarcze.Opatrzenie terminów ustawowych informacją o źródle prawnym, z którego pochodzą:
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20