0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 13 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Principles for Dealing with the Changing World Order - Ray Dalio - 19 %

Principles for Dealing with the Ch...

Książka (twarda z obwolutą)
86,38 zł 106,00 zł
Do koszyka
Principles for Dealing with the Changing World Order - Ray Dalio - 19 %

Principles for Dealing with the Changing World Order

Why Nations Succeed or Fail

Autor: Ray Dalio
Wydawca: Simon & Schuster
From legendary investor Ray Dalio, author of the international bestseller Principles, who has spent half a century studying global economies and markets, Principles for Dealing with the...
86,38 zł 106,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Trust & Inspire - Covey Stephen M. R. - 19 %

Trust & Inspire

Książka (miękka)
69,26 zł 85,00 zł
Do koszyka
Trust & Inspire - Covey Stephen M. R. - 19 %

Trust & Inspire

Wydawca: Simon & Schuster
Bestselling author Stephen Covey has made it his mission to understand trust in organizations. In his new breakthrough leadership book Trust and Inspire, Covey shows that though our world has evolv...
69,26 zł 85,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Chip War - Chris Miller - 17 %

Chip War

The Fight for the World's Most Critical Technology

Autor: Chris Miller
Wydawca: Simon & Schuster
An epic account of the decades-long battle to control the world's most critical resource—microchip technologyPower in the modern world - military, economic, geopolitical - is buil...
47,88 zł 58,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Holy Grail of Investing - Tony Robbins - 18 %

The Holy Grail of Investing

Autor: Tony Robbins
Wydawca: Simon & Schuster
Tony Robbins, who has coached more than fifty million people from 100 countries, is the world’s #1 life and business strategist. In this new book, he teams up with Christopher Zook, a renowne...
73,38 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises - 19 %

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Redaktor: Kamila Szymańska
Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację...
36,58 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Statystyka społeczna. - 27 %

Statystyka społeczna.

Procesy społeczne, źródła danych i metody analizy

Redaktor: Tomasz Panek
Wydawca: PWE
Podręcznik „Statystyka społeczna. Procesy społeczne, źródła danych i metody analizy” jest poświęcony metodom analizy ilościowej społecznych aspektów procesów ekonom...
50,96 zł 69,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Innovators - Walter Isaacson - 19 %

The Innovators

Książka (miękka)
52,15 zł 64,00 zł
Do koszyka
The Innovators - Walter Isaacson - 19 %

The Innovators

Wydawca: Simon & Schuster
Following his blockbuster biography of Steve Jobs, The Innovatorsis Walter Isaacson's story of the people who created the computer and the Internet. It is destined to be the standard history of the...
52,15 zł 64,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Amazon Unbound - Brad Stone

Amazon Unbound

Książka (miękka)
Niedostępny
Amazon Unbound - Brad Stone

Amazon Unbound

Autor: Brad Stone
Wydawca: Simon & Schuster
Almost ten years ago, Bloomberg journalist Brad Stone captured the rise of Amazon in his bestseller The Everything Store. Since then, Amazon has expanded exponentially, inventing novel products lik...
Niedostępny
Zobacz więcej
Financial reporting of micro and small enterprises (MSE) in transition economies of Central and East

Financial reporting of micro and small enterprises (MSE) in transition economies of Central and East

Redaktor: Olga Martyniuk
Wydawca: PWE
The study attempts to address three research problems: 1. What is the status and significance of the MSE-sector enterprises in selected CEE countries?2. What reporting obligations do en...
Niedostępny
Zobacz więcej
Loan and guarantee funds - Jan Michalak

Loan and guarantee funds

Development – Performance – Stability

The monograph is scientifically valuable, innovative and brings the high potential for application. The discussed topics are up to date and significant for both theory and economic practice. The li...
Niedostępny
Zobacz więcej
Management Accounting Innovations - Tomasz Wnuk-Pel

Management Accounting Innovations

the Case of ABC in Poland

It is appropriate to note that Wnuk-Pel has given a comprehensive summary of the ABC adoption in various countries and companies across the globe. (…) For anyone interested in and keen on th...
Niedostępny
Zobacz więcej
Law and International Strategic Management Managing the Complexity of Multilevel Regulation - Nico Jansen

Law and International Strategic Management Managing the Complexity of Multilevel Regulation

Wydawca: PWE
This text is the result of cooperation between Polish and Dutch academics and lawyers who both are involved in research, University lecturing and business consulting. The idea to develop a practica...
Niedostępny
Zobacz więcej
Harmony in Chinese economic culture - Katarzyna Mazur-Włodarczyk

Harmony in Chinese economic culture

The perspective of contemporary socio-economic aspects

Wydawca: PWE
W książce przedstawiono jedną ze składowych kultury chińskiej, jaką jest kategoria harmonii z punktu widzenia elementów mających wpływ zarówno na zachowania ekonomiczne – kultur...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 13 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20