0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Sześć typów osobowości zawodowych - Patrick Lencioni - 18 %

Sześć typów osobowości zawodowych,...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
40,86 zł 49,90 zł
Do koszyka
Sześć typów osobowości zawodowych - Patrick Lencioni - 18 %

Sześć typów osobowości zawodowych

Jak zrozumieć talenty oraz frustracje swoje i całego zespołu

Wydawca: MT Biznes
Patrick Lencioni, bestsellerowy autor „New York Timesa,” stworzył prawdziwie przełomowy model, który na zawsze zmieni sposób naszego myślenia o pracy i zespołach. Umożliwi...
40,86 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Obowiązki przedsiębiorców wynikające z RODO (wyd. II) - Grażyna Paulina Wójcik - 26 %

Obowiązki przedsiębiorców wynikające z RODO (wyd. II)

Wydawca: CeDeWu
Rozporządzenie RODO wymaga od przedsiębiorców gwarancji odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa poprzez zapewnienie poufności, integralności i dostępności danych osobowych. Dane osobowe muszą b...
51,18 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Działanie podmiotów leczniczych w sytuacjach wypadków masowych oraz w trakcie pandemii - Cezary Tomiczek - 15 %

Działanie podmiotów leczniczych w sytuacjach wypadków masowych oraz w trakcie pandemii

Wydawca: Difin
Przygotowanie podmiotów leczniczych, będące następstwem trafnego określenia charakteru potencjalnego niebezpieczeństwa, pozwoli na podjęcie sprawnych działań w przypadku wystąpienia zagrożen...
42,38 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podstawy badań jakościowych - Wojciech Czakon - 22 %

Podstawy badań jakościowych

Wydawca: PWE
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze...
38,82 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie - Tahl Raz - 18 %

Negocjuj jakby od tego zależało tw...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
36,69 zł 44,90 zł
Do koszyka
Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie - Tahl Raz - 18 %

Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie

Nigdy nie idź na kompromis

Autor: Tahl RazChris Voss
Wydawca: MT Biznes
Były negocjator FBI zdradza techniki negocjacji, które sprawdzają się nawet w najtrudniejszych sytuacjach!Chris Voss wielokrotnie stawał twarzą w twarz z przestępcami, którzy wz...
36,69 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Budżetowanie w przedsiębiorstwie. - Marek Dylewski - 25 %

Budżetowanie w przedsiębiorstwie.

Aspekty rachunkowe, finansowe i zarządcze

Wydawca: CeDeWu
Informacja jest podstawą racjonalnego działania, wypracowywania pozytywnych rezultatów finansowych oraz skutecznej gry rynkowej. W zmieniającej się rzeczywistości cenną metodą zarządzania - ...
49,73 zł 66,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak zarządzać dużymi projektami - Bent Flyvbjerg - 15 %

Jak zarządzać dużymi projektami

Jak skutecznie zaplanować i zrealizować każdy projekt na czas i zgodnie z budżetem? Bent Flyvbjerg, nazwany wiodącym światowym ekspertem od megaprojektów, we współpracy z autorem bestsellerów, Dane...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekonomia to stan umysłu - Andrzej Leder - 35 %

Ekonomia to stan umysłu, Ćwiczenie...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
38,86 zł 59,90 zł
Do koszyka
Ekonomia to stan umysłu - Andrzej Leder - 35 %

Ekonomia to stan umysłu

Ćwiczenie z semantyki języków ekonomicznych

Autor: Andrzej Leder
Najnowsza książka autora bestsellera Prześnionej rewolucji. Ćwiczeń z logiki historycznej. Żyjemy doprawdy w ciekawych czasach. Ani język tradycyjnych nauk społecznych, ani polityczny dyskurs liber...
38,86 zł 59,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
TAK! 60 sekretów nauki perswazji - Cialdini Robert B. - 16 %

TAK! 60 sekretów nauki perswazji

Sztuka przekonywania i wywierania wpływu

Wydawca: MT Biznes
MAŁA ZMIANA MOŻE RADYKALNIE ZWIĘKSZYĆ TWOJĄ SIŁĘ PERSWAZJI!Którego słowa powinieneś zacząć dziś używać, by zwiększyć prawdopodobieństwo, że ludzie cię posłuchają, o ponad 50 procent?
33,71 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Autocoaching dla każdego - Benedykt Peczko - 32 %

Autocoaching dla każdego, Odnajdź ...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka
Autocoaching dla każdego - Benedykt Peczko - 32 %

Autocoaching dla każdego

Odnajdź swoje mocne strony i osiągnij zaplanowane cele

Wydawca: one press
Zostań swoim najlepszym przyjacielem. Trenerem. Nauczycielem. I pomocnikiemCoaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psycho...
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie motywacją pracowników - Waldemar Kozłowski - 25 %

Zarządzanie motywacją pracowników

Wydawca: CeDeWu
W kolejnej - a zarazem poprawionej i uzupełnionej - edycji książki „Zarządzanie motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowa...
48,22 zł 64,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą - Carnegie Dale - 26 %

Jak stać się doskonałym mówcą i ro...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
40,81 zł 54,90 zł
Do koszyka
Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą - Carnegie Dale - 26 %

Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą

Po szczeblach słowa

Autor: Carnegie Dale
Wydawca: Studio Emka
II wydanie "Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą. Po szczeblach słowa" Autor legendarnej książki "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi&quo...
40,81 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Konsumpcja w czasach pandemii - Paweł Chlipała - 27 %

Konsumpcja w czasach pandemii

Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?

Wydawca: PWE
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: • rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysi...
36,38 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
System opieki zdrowotnej - 28 %

System opieki zdrowotnej

efekty zmian w Polsce i krajach sąsiednich

Redaktor: Bożena Chołuj
Wydawca: Scholar
Książka omawia problemy związane z systemem opieki zdrowotnej w Polsce, Estonii, na Litwie i Łotwie, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia kobiet. Przedstawia wyniki monitoringu zmia...
13,68 zł 18,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Elon Musk Biografia twórcy Paypala, Tesli, SpaceX - Ashlee Vance - 27 %

Elon Musk Biografia twórcy Paypala...

Książka (miękka ze skrzydełkami)
40,23 zł 54,99 zł
Do koszyka
Elon Musk Biografia twórcy Paypala, Tesli, SpaceX - Ashlee Vance - 27 %

Elon Musk Biografia twórcy Paypala, Tesli, SpaceX

Autor: Ashlee Vance
Wydawca: Znak Horyzont
BESTSELLEROWA BIOGRAFIA CZŁOWIEKA, KTÓRY ZMIENIA ŚWIAT NA NASZYCH OCZACH Steve Jobs chciał waszych pieniędzy. Mark Zuckerberg pragnie wam pomóc udostępnić zdjęcia bobas&oa...
40,23 zł 54,99 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metody zarządzania wartością publiczną - Marek Ćwiklicki - 23 %

Metody zarządzania wartością publiczną

Wydawca: Scholar
Wartość publiczna jest nową koncepcją, dopiero kształtującą się tak w teorii, jak i w praktyce zarządzania organizacjami publicznymi. Żeby wartość publiczną dostarczać społeczeństwu, niezbędne jest...
22,78 zł 29,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Instrukcje księgowego 101 praktycznych procedur - Praca zbiorowa

Instrukcje księgowego 101 praktycz...

Książka (kartonowa foliowana)
Niedostępny
Instrukcje księgowego 101 praktycznych procedur - Praca zbiorowa

Instrukcje księgowego 101 praktycznych procedur

Wydawca: Infor
W książce jest 65, a w powiązanym z nią serwisie jest dodatkowo dalszych 36 praktycznych instrukcji, które objaśniają wybrane procedury podatkowe, księgowe, kadrowe oraz z dziedziny prawa cy...
Niedostępny
Zobacz więcej
Badanie rynku - Łebkowska Agnieszka

Badanie rynku

Jak zrozumieć konsumenta

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, uż...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 18 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20