0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 11 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Religia a gospodarka - Janusz Skodlarski - 20 %

Religia a gospodarka

Judaizm – Chrześcijaństwo – Islam
Redakcja: Maciej Potz
Celem książki jest wykazanie wpływu religii na gospodarkę i wzajemnego ich przenikania. Kościoły były i są podmiotami życia gospodarczego, posiadającymi majątek i kapitał ludzki. Wchodzą one w licz...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
28,00 zł 34,90 zł
Niedostępny
Handel internetowy - Bogdan Gregor

Handel internetowy

Perspektywa e-konsumenta
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie roz...
Książka (miękka)
44,91 zł 49,90 zł
Niedostępny
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Bogdan Gregor

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chc...
Książka (miękka)
40,41 zł 44,90 zł
Niedostępny
Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw - Bogdan Gregor

Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw

Rozwój innowacyjnej gospodarki zależy od umiejętności korzystania z osiągnięć nauki i możliwości ich dystrybucji. Książka wpisuje się w niezwykle istotną dyskusję dotyczącą poprawy innowacyj...
Książka (miękka)
44,91 zł 49,90 zł
Niedostępny
Rola Żydów w rozwoju gospodarczym ziemi łódzkiej - Outlet - Kamil Kowalski - 40 %

Rola Żydów w rozwoju gospodarczym ziemi łódzkiej - Outlet

Wybrane zagadnienia
Opracowanie to stanowi powiązany ze sobą tematycznie zbiór pięciu studiów dotyczących roli Żydów w rozwoju gospodarczym wybranych miast i miasteczek regionu łódzkiego. P...
Książka (twarda)
OUTLET
22,68 zł 37,80 zł
Niedostępny
Rola Żydów w rozwoju gospodarczym ziemi łódzkiej - Kamil Kowalski

Rola Żydów w rozwoju gospodarczym ziemi łódzkiej

Wybrane zagadnienia
Opracowanie to stanowi powiązany ze sobą tematycznie zbiór pięciu studiów dotyczących roli Żydów w rozwoju gospodarczym wybranych miast i miasteczek regionu łódzkiego. P...
Książka (twarda)
34,02 zł 37,80 zł
Niedostępny
Wybitni reformatorzy i kreatorzy polskiego pieniądza a ich oblicze moralne Tom II - Janusz Skodlarski

Wybitni reformatorzy i kreatorzy polskiego pieniądza a ich oblicze moralne Tom II

Ziemie polskie pod zaborami od Stanisława Staszica do F...
Na przestrzeni dziejów można wyłonić wielu polityków i reformatorów, którzy odegrali istotną rolę w kształtowaniu się polskich finansów i bankowości. Wybór...
Książka (twarda)
34,02 zł 37,80 zł
Niedostępny
Franciszek Stefczyk 1861-1924 - Janusz Skodlarski

Franciszek Stefczyk 1861-1924

Pionier spółdzielczości kredytowej w Polsce
Szczególną rolę w dziejach Polski odegrała spółdzielczość oszczędnościowo-kredytowa zainicjowana przez Franciszka Stefczyka w 1890 r. w Galicji. Istotą całego systemu był tani i dogod...
Książka (twarda)
31,19 zł 34,65 zł
Niedostępny
Władysław Grabski jako ekonomista (1874-1938) - Janusz Skodlarski

Władysław Grabski jako ekonomista (1874-1938)

Władysław Grabski był wybitnym politykiem i reformatorem. Jego zasługi w dziele unifikacji i stabilizacji gospodarki polskiej po I wojnie światowej nie budzą dzisiaj żadnych wątpliwości. Najbardzie...
Książka (twarda)
39,69 zł 44,10 zł
Niedostępny
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - Outlet - Bogdan Gregor - 40 %

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - Outlet

Książka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich wpisuje się w aktualny i ważny nurt rozważań na temat roli informacji i wiedzy w zarządzaniu współczesną organizacją. Rosnące zn...
Książka (miękka)
OUTLET
25,20 zł 42,00 zł
Niedostępny
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - Bogdan Gregor

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

Książka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich wpisuje się w aktualny i ważny nurt rozważań na temat roli informacji i wiedzy w zarządzaniu współczesną organizacją. Rosnące zn...
Książka (miękka)
37,80 zł 42,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 11 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20