0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 11 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Controlling działań marketingowych - Wojciech Grzegorczyk - 18 %

Controlling działań marketingowych

Pojęcie, narzędzia, etapy

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczn...
40,77 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne - Wojciech Grzegorczyk

Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne

Etapy i formy

Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie mo...
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych - Wojciech Grzegorczyk

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych

Studia przypadków

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z różnych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacj...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kapitał relacyjny banku Tom 1 - Outlet - Monika Marcinkowska

Kapitał relacyjny banku Tom 1 - Ou...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Kapitał relacyjny banku Tom 1 - Outlet - Monika Marcinkowska

Kapitał relacyjny banku Tom 1 - Outlet

Kształtowanie relacji banku z otoczeniem, 1

W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nak...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Kapitał relacyjny banku Tom 1 - Monika Marcinkowska

Kapitał relacyjny banku Tom 1

Kształtowanie relacji banku z otoczeniem, 1

W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nak...
Niedostępny
Zobacz więcej
Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce - Wojciech Grzegorczyk

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce

Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego,Takie pr...
Niedostępny
Zobacz więcej
Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych - Wojciech Grzegorczyk

Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych

Głównymi celami prezentowanej publikacji są:• przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Corporate govermance w bankach - Monika Marcinkowska

Corporate govermance w bankach

Teoria i praktyka

Książka jest obszernym studium monograficznym dotyczącym istoty, roli i znaczenia idei corporate governance w sektorze bankowym. Jest to praca o unikatowej wartości poznawczej i olbrzymim znaczeniu...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kapitał relacyjny banku Tom 2 - Outlet - Monika Marcinkowska

Kapitał relacyjny banku Tom 2 - Ou...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Kapitał relacyjny banku Tom 2 - Outlet - Monika Marcinkowska

Kapitał relacyjny banku Tom 2 - Outlet

Relacje banku z kluczowymi interesariuszami

W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nak...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Kapitał relacyjny banku Tom 2 - Monika Marcinkowska

Kapitał relacyjny banku Tom 2

Relacje banku z kluczowymi interesariuszami

W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nak...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kapitał relacyjny banku Tom 3 - Monika Marcinkowska

Kapitał relacyjny banku Tom 3

Ocena banku w kontekście relacji z interesariuszami, 3

W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nak...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 11 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20