0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 14 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Mity w zarządzaniu - Czesław Sikorski

Mity w zarządzaniu

Próba krytycznego spojrzenia
W książce poruszono temat mitów w relacjach między organizacją gospodarczą a jej pracownikami i klientami. Odgrywają one bowiem rolę narzędzia, przy pomocy którego organizacje dążą do...
Książka (miękka)
36,22 zł 39,90 zł
Do koszyka
Zarządzanie międzynarodowe - Beata Glinkowska

Zarządzanie międzynarodowe

Strategie i studia przypadków
Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczym atutem tej publikacji jest nowatorski charakter opracowania. Autorzy przedstawili w sposób systematyczny pr...
Książka (miękka)
26,91 zł 29,90 zł
Niedostępny
Handel internetowy - Bogdan Gregor

Handel internetowy

Perspektywa e-konsumenta
Rewolucja cyfrowa, znosząc barierę czasu i przestrzeni, motywuje do zakupów w Internecie, a dostępność kanału wirtualnego transformuje zachowania zakupowe konsumentów. Dynamicznie roz...
Książka (miękka)
44,91 zł 49,90 zł
Niedostępny
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Bogdan Gregor

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chc...
Książka (miękka)
40,41 zł 44,90 zł
Niedostępny
Internacjonalizacja polskich i ukraińskich przedsiębiorstw - Beata Glinkowska

Internacjonalizacja polskich i ukraińskich przedsiębiorstw

Monografia zawiera analizę teoretyczną problemów internacjonalizacji o charakterze poznawczym i utylitarnym, a także prezentację badań przeprowadzonych w polskich i ukraińskich mikro, małych...
Książka (miękka)
49,41 zł 54,90 zł
Niedostępny
Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw - Bogdan Gregor

Transfer wiedzy i technologii z organizacji naukowo-badawczych do przedsiębiorstw

Rozwój innowacyjnej gospodarki zależy od umiejętności korzystania z osiągnięć nauki i możliwości ich dystrybucji. Książka wpisuje się w niezwykle istotną dyskusję dotyczącą poprawy innowacyj...
Książka (miękka)
44,91 zł 49,90 zł
Niedostępny
Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw - Beata Glinkowska

Zarządzanie międzynarodowe i internacjonalizacja przedsiębiorstw

Teoria i praktyka
Książka oparta jest na analizie teoretycznej i badaniach praktycznych. Zasadniczą treścią książki są opis i analiza zarządzania międzynarodowego w kontekście internacjonalizacji organizacji i gospo...
Książka (miękka)
40,41 zł 44,90 zł
Niedostępny
Źródła i formy zachowań organizacyjnych - Outlet - Czesław Sikorski - 40 %

Źródła i formy zachowań organizacyjnych - Outlet

Obrazki z dzieciństwa
Dokonując syntetycznej oceny książki prof. Cz. Sikorskiego stwierdzam, że obejmuje w swej treści wybrane, ale ważne problemy zachowań organizacyjnych. Przykłady zachowań i sytuacji z dzieciństwa Au...
Książka (twarda)
OUTLET
36,54 zł 60,90 zł
Niedostępny
Źródła i formy zachowań organizacyjnych - Czesław Sikorski

Źródła i formy zachowań organizacyjnych

Obrazki z dzieciństwa
Dokonując syntetycznej oceny książki prof. Cz. Sikorskiego stwierdzam, że obejmuje w swej treści wybrane, ale ważne problemy zachowań organizacyjnych. Przykłady zachowań i sytuacji z dzieciństwa Au...
Książka (twarda)
54,81 zł 60,90 zł
Niedostępny
Kultury świata Kultury organizacji - Outlet - Czesław Sikorski - 40 %

Kultury świata Kultury organizacji - Outlet

Zapiski z podróży
Celem książki jest zainteresowanie czytelników problematyką kultury organizacyjnej, zwrócenie uwagi na jej rozmaite cechy i przejawy oraz uzasadnienie poglądu o istotnym wpływie zjawi...
Książka (miękka)
OUTLET
40,48 zł 67,47 zł
Niedostępny
Kultury świata Kultury organizacji - Czesław Sikorski

Kultury świata Kultury organizacji

Zapiski z podróży
Celem książki jest zainteresowanie czytelników problematyką kultury organizacyjnej, zwrócenie uwagi na jej rozmaite cechy i przejawy oraz uzasadnienie poglądu o istotnym wpływie zjawi...
Książka (miękka)
60,72 zł 67,47 zł
Niedostępny
Tworzenie grup kapitałowych i aliansów strategicznych - Beata Glinkowska

Tworzenie grup kapitałowych i aliansów strategicznych

Prof. UŁ dr hab. Bogusław Kaczmarek – kierownik Zakładu Teorii Zarządzania w Uniwersytecie Łódzkim.Jego zainteresowania naukowe i badawcze to nauki o zarządzaniu, funkcjono...
Książka (miękka)
24,57 zł 27,30 zł
Niedostępny
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - Outlet - Bogdan Gregor - 40 %

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - Outlet

Książka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich wpisuje się w aktualny i ważny nurt rozważań na temat roli informacji i wiedzy w zarządzaniu współczesną organizacją. Rosnące zn...
Książka (miękka)
OUTLET
25,20 zł 42,00 zł
Niedostępny
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich - Bogdan Gregor

Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich

Książka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich wpisuje się w aktualny i ważny nurt rozważań na temat roli informacji i wiedzy w zarządzaniu współczesną organizacją. Rosnące zn...
Książka (miękka)
37,80 zł 42,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 14 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20