0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 11 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Cyfryzacja życia w erze Big Data - Jerzy Surma - 15 %

Cyfryzacja życia w erze Big Data

Człowiek - Biznes - Państwo
Autor: Jerzy Surma
Korzystając ze smartfona, serwisów społecznościowych, poczty elektronicznej czy kart kredytowych pozostawiamy ślady cyfrowe, które podlegają, z wykorzystaniem metod Big Data, analizie...
Książka (miękka)
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka
Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego - Outlet - Dariusz Błaszczuk - 38 %

Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego - Outlet

W prezentowanym podręczniku akademickim zostały omówione podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, takie jak: • opisywanie określonych ...
Książka (miękka)
OUTLET
42,75 zł 69,00 zł
Do koszyka
Business Intelligence - Outlet - Jerzy Surma - 40 %

Business Intelligence - Outlet

Systemy wspomagania decyzji biznesowych
Autor: Jerzy Surma
Książka jest owocem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie budowy inteligentnych systemów wspomagania decyzji zarówno w wymiarze badawczym, jak i praktycznych zastosowań biznesowy...
Książka (miękka)
OUTLET
35,40 zł 59,00 zł
Niedostępny
Cyfryzacja życia w erze Big Data - Outlet - Jerzy Surma - 40 %

Cyfryzacja życia w erze Big Data - Outlet

Człowiek - Biznes - Państwo
Autor: Jerzy Surma
Korzystając ze smartfona, serwisów społecznościowych, poczty elektronicznej czy kart kredytowych pozostawiamy ślady cyfrowe, które podlegają, z wykorzystaniem metod Big Data, analizie...
Książka (miękka)
OUTLET
29,40 zł 49,00 zł
Niedostępny
Wstęp do prognozowania i symulacji - Outlet - Dariusz Błaszczuk - 40 %

Wstęp do prognozowania i symulacji - Outlet

W niniejszej publikacji przedstawione są wybrane zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, a mianowicie:opisywanie określonych zjawisk gospodarczych;bad...
Książka (miękka)
OUTLET
23,94 zł 39,90 zł
Niedostępny
Wstęp do prognozowania i symulacji - Outlet - Dariusz Błaszczuk - 40 %

Wstęp do prognozowania i symulacji - Outlet

W niniejszej publikacji przedstawione są wybrane zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, a mianowicie: opisywanie określonych zjawisk gospodarczych; badanie struk...
Książka (miękka)
OUTLET
26,40 zł 44,00 zł
Niedostępny
Business Intelligence - Outlet - Jerzy Surma - 40 %

Business Intelligence - Outlet

Systemy wspomagania decyzji biznesowych
Autor: Jerzy Surma
Historia powstania BI, definicje i zastosowania tej koncepcjiProblematyka hurtowni danych będącej podstawowym elementem systemów BIPodstawy analityki biznesowejZagadnienie ...
Książka (twarda)
OUTLET
35,40 zł 59,00 zł
Niedostępny
Business Intelligence - Outlet - Jerzy Surma - 40 %

Business Intelligence - Outlet

Systemy wspomagania decyzji biznesowych
Autor: Jerzy Surma
Książka jest owocem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie budowy inteligentnych systemów wspomagania decyzji zarówno w wymiarze badawczym, jak i praktycznych zastosowań biznesowy...
Książka (miękka)
OUTLET
26,94 zł 44,90 zł
Niedostępny
Wstęp do prognozowania i symulacji - Outlet - Dariusz Błaszczuk - 40 %

Wstęp do prognozowania i symulacji - Outlet

W niniejszej publikacji przedstawione są wybrane zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, a mianowicie:opisywanie określonych zjawisk gospodarczych;bad...
Książka (miękka)
OUTLET
26,40 zł 44,00 zł
Niedostępny
Wstęp do prognozowania i symulacji - Dariusz Błaszczuk - 15 %

Wstęp do prognozowania i symulacji

W niniejszej publikacji przedstawione są wybrane zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, a mianowicie:opisywanie określonych zjawisk gospodarczych;bad...
Książka (miękka)
37,40 zł 44,00 zł
Niedostępny
Wstęp do prognozowania i symulacji - Outlet - Dariusz Błaszczuk - 38 %

Wstęp do prognozowania i symulacji - Outlet

Podręcznik prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu. Przy omawianiu poszczególnych zagadnień autor skoncentrował się przede wszystkim n...
Książka (miękka)
OUTLET
48,95 zł 79,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 11 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20