0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 26 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych - Karolina Drela - 24 %

Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych

Aspekty teoretyczne i empiryczne

Wydawca: CeDeWu
W książce przedstawiono nowe podejście do działań miast w pobudzaniu rozwoju sektorów i zawodów kreatywnych. W szczególności przedstawione zostały schematy mechanizmów w...
45,60 zł 60,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza sprawozdań finansowych Wybrane zagadnienia - Małgorzata Brojak-Trzaskowska - 26 %

Analiza sprawozdań finansowych Wybrane zagadnienia

Wydawca: CeDeWu
„Analiza sprawozdań finansowych. Wybrane zagadnienia" przedstawia zagadnienia dotyczące elementów sprawozdania finansowego z uwzględnie­niem ich analizy, która szczeg&o...
35,58 zł 48,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Budżetowanie w przedsiębiorstwie - Outlet - Marek Dylewski

Budżetowanie w przedsiębiorstwie - Outlet

Aspekty rachunkowe, finansowe i zarządcze

Wydawca: CeDeWu
Informacja jest podstawą racjonalnego działania, wypracowywania pozytywnych rezultatów finansowych oraz skutecznej gry rynkowej. W zmieniającej się rzeczywistości cenną metodą zarządzania i ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku - Outlet - Anna Drab-Kurowska

Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku - Outlet

Wydawca: CeDeWu
Książka "Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w asp...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku - Anna Drab-Kurowska

Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku

Wydawca: CeDeWu
Książka "Małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w asp...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie twórczością w organizacji - Outlet - Sokół  Aneta

Zarządzanie twórczością w organiza...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Zarządzanie twórczością w organizacji - Outlet - Sokół  Aneta

Zarządzanie twórczością w organizacji - Outlet

Koncepcja, metody i narzędzia

Autor: Sokół Aneta
Wydawca: CeDeWu
Kreatywność, twórczość, innowacyjność jako przedmiot badań naukowychIstota, znaczenie i uwarunkowania rozwoju organizacji twórczychPotencjał osobowości twórczej pra...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Metody analityczne w działalności jednostek podsektora samorządowego - Outlet - Marek Dylewski

Metody analityczne w działalności jednostek podsektora samorządowego - Outlet

Wydawca: Difin
Coraz większa złożoność otoczenia, jak również funkcjonowanie w obliczu ryzyka zmieniają postrzeganie roli analizy finansowej w jednostkach samorządu terytorialnego. Jednostki samorządu tery...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Metody analityczne w działalności jednostek podsektora samorządowego - Marek Dylewski

Metody analityczne w działalności jednostek podsektora samorządowego

Wydawca: Difin
Coraz większa złożoność otoczenia, jak również funkcjonowanie w obliczu ryzyka zmieniają postrzeganie roli analizy finansowej w jednostkach samorządu terytorialnego. Jednostki samorządu tery...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Outlet - Przemysław Mućko

Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Outlet

Wydawca: CeDeWu
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych założeniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Omówiono w nim wszystkie czynności, jakie należy wykonać by prawidłowo przyg...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie finansami projektu europejskiego - Outlet - Marek Dylewski

Zarządzanie finansami projektu europejskiego - Outlet

Wydawca: C.H. Beck
Projekty europejskie, czyli projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, stają się trwałym elementem wspomagającym rozwój gospodarczy i społeczny w Polsce. Jednym z ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie finansami projektu europejskiego - Marek Dylewski

Zarządzanie finansami projektu europejskiego

Wydawca: C.H. Beck
Projekty europejskie, czyli projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, stają się trwałym elementem wspomagającym rozwój gospodarczy i społeczny w Polsce. Jednym z ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich - Przemysław Mućko

Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą w Polsce i wybranych krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych założeniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Omówiono w nim wszystkie czynności, jakie należy wykonać by prawidłowo przyg...
Niedostępny
Zobacz więcej
Formy zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach - Outlet - Karolina Drela

Formy zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach - Outlet

Jak zatrudniać pracowników

Wydawca: CeDeWu
Współcześnie tradycyjnie podejmowane miejsce pracy (jedno przedsiębiorstwo, jeden wykonywany zawód), w którym pracownik często spędzał większość swojego życia odchodzi w przesz...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Formy zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach - Karolina Drela

Formy zatrudnienia w małych i średnich przedsiębiorstwach

Jak zatrudniać pracowników

Wydawca: CeDeWu
Współcześnie tradycyjnie podejmowane miejsce pracy (jedno przedsiębiorstwo, jeden wykonywany zawód), w którym pracownik często spędzał większość swojego życia odchodzi w przesz...
Niedostępny
Zobacz więcej
Instytucje otoczenia biznesu - Beata Filipiak

Instytucje otoczenia biznesu

Rozwój, wsparcie, instrumenty

Wydawca: Difin
Książka stanowi obszerne i wieloaspektowe studium teoretyczno-poznawcze i analityczne miejsca oraz roli instytucji otoczenia biznesu w kreowaniu przedsiębiorczości w środowisku lokalnym (ze szczeg&...
Niedostępny
Zobacz więcej
Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu terytorialnego - Beata Filipiak

Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu terytorialnego

Wydawca: CeDeWu
"Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu terytorialnego" pod redakcją naukową Beaty Filipiak i Stanisława Flejterskiego (...) pozwala zrozumieć interesy dwóch środowisk - daw...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich - Anna Drab-Kurowska

Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich

Wydawca: CeDeWu
Poradnik pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w europejskich krajach, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w nim krok po kroku wszyst...
Niedostępny
Zobacz więcej
Ryzyko w finansach i bankowości - Outlet - Marek Dylewski

Ryzyko w finansach i bankowości - Outlet

Wydawca: Difin
Polskie Stowarzyszenie Finansów i Bankowości realizuje swoje cele statutowe przede wszystkim poprzez inspirowanie i prowadzenie działalności naukowo-badawczej, organizuje również foru...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Outlet - Barbara Cendrowska

E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Outlet

Wydawca: CeDeWu
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej wszystkie czynności, jakie należy w...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Barbara Cendrowska

E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawca: CeDeWu
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej wszystkie czynności, jakie należy w...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 26 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20