0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 34 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Piotr Modzelewski - 21 %

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Wydawca: CeDeWu
Na początku XXI wieku jednym z najważniejszych przejawów osiągnięcia wysokiego poziomu cywilizacyjnego kraju jest dostarczanie usług publicznych o wysokiej jakości. Mijają czasy, w któ...
49,15 zł 62,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gra o prawdę czyli o uczciwości w biznesie Rozmowy z Chatem - Krzysztof Opolski - 20 %

Gra o prawdę czyli o uczciwości w biznesie Rozmowy z Chatem

Wydawca: Adam Marszałek
Gra o prawdę to jakże ważna, potrzebna i rewelacyjna książka podejmująca tematykę uczciwości. I to nie tylko uczciwości w biznesie.Mamy tu bowiem do czynienia z rozważaniami trzech Pan&...
20,28 zł 25,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Monika Możdżonek - 21 %

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Wydawca: CeDeWu
Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy...
43,60 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Biznesplan Jak go budować i analizować - Krzysztof Opolski - 21 %

Biznesplan Jak go budować i analizować

Wydawca: CeDeWu
Książka dla chcących założyć firmę lub planujących rozwój własnego przedsiębiorstwa. Autorzy – poprzez praktyczne przykłady konkretnych przedsiębiorstw – przedstawiają metody pla...
35,67 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Piotr Modzelewski - 17 %

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Wydawca: CeDeWu
Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonale...
38,98 zł 47,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Historia ludzkiej chciwości - Krzysztof Opolski - 37 %

Historia ludzkiej chciwości

Wydawca: Arkady
To dobra książka na trudne czasy. Znany ekonomista profesor Krzysztof Opolski i dziennikarz Krzysztof Turowski rozmawiają o jednej z ludzkich przywar – chciwości. Czytając tę wymianę zdań er...
25,30 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Po co nam praca? - Ewa Opolska - 35 %

Po co nam praca?

Wydawca: Arkady
Książka ta – choć odpowiada na najbardziej fundamentalne i istotne dla człowieka pytania o sens i charakter pracy – jest przede wszystkim zapisem pełnej humoru i lekkości rozmowy dw&oac...
29,11 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce - Outlet - Jacek Czernecki

Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce - Outlet

W zakresie podatku dochodowego w 2009 roku wprowadzono wiele zmian dotyczących zwłaszcza rozliczania kosztów oraz korzystania z ulg podatkowych. Również na 2010 rok przewidziano kilka...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce - Outlet - Jacek Czernecki

Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce - Outlet

Podatek dochodowy od osób fizycznych w 2011 rokuCo może być dowodem księgowym?Przykłady księgowania przychodów i wydatkówJakie inne ewidencje i dokumentacje t...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Outlet - Bożena Dykowska

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Outlet

Wydawca: CeDeWu
Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i m...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych - Bożena Dykowska

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Wydawca: CeDeWu
Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i m...
Niedostępny
Zobacz więcej
Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić? - Outlet - Anna Jeleńska

Własna firma 2014 Jak założyć i pr...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić? - Outlet - Anna Jeleńska

Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić? - Outlet

Książka - w formie przewodnika - adresowana jest do osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą na własny rachunek. W sposób przystępny, praktyczny i kompleksowy wskazuje: jaką...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić? - Anna Jeleńska

Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić?

Książka - w formie przewodnika - adresowana jest do osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą na własny rachunek. W sposób przystępny, praktyczny i kompleksowy wskazuje: jaką...
Niedostępny
Zobacz więcej
Prowadzę własną firmę 2016 - Outlet - Małgorzata Czernecka

Prowadzę własną firmę 2016 - Outlet

- Start -up - startuj z nowym pomysłem na biznes 2016- Fundusze na działalność- Rejestracja działalności- Formy opodatkowania- Zatrudnienie pracownik...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Prowadzę własną firmę 2016 - Małgorzata Czernecka

Prowadzę własną firmę 2016

- Start -up - startuj z nowym pomysłem na biznes 2016- Fundusze na działalność- Rejestracja działalności- Formy opodatkowania- Zatrudnienie pracownik...
Niedostępny
Zobacz więcej
Jak przyjmować reklamacje - Anna Jeleńska

Jak przyjmować reklamacje

Poradnik dla sprzedawców i usługodawców

Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 gru...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Piotr Modzelewski

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Wydawca: CeDeWu
Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lu...
Niedostępny
Zobacz więcej
Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce 2013 - Outlet - Jacek Czernecki

Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce 2013 - Outlet

Coraz szerszy krąg podatników korzysta z opodatkowania na zasadach ogólnych, ze względu na coraz mniejszą opłacalność wygórowanych stawek ryczałtów podatkowych; tym bard...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Biznes plan jak go budować i analizować - Krzysztof Opolski

Biznes plan jak go budować i analizować

Wydawca: CeDeWu
Książka niniejsza napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprowadzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do p...
Niedostępny
Zobacz więcej
Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce 2013 - Jacek Czernecki

Podatkowa księga przychodów i rozchodów w praktyce 2013

Coraz szerszy krąg podatników korzysta z opodatkowania na zasadach ogólnych, ze względu na coraz mniejszą opłacalność wygórowanych stawek ryczałtów podatkowych; tym bard...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 34 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20