0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Władza i kierowanie - Outlet - Waldemar Stelmach

Władza i kierowanie - Outlet, Teor...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Władza i kierowanie - Outlet - Waldemar Stelmach

Władza i kierowanie - Outlet

Teorie i praktyki biurokracji

Wydawca: Placet
Zagadnienia prezentowane w tej książce nie wyczerpują opisu licznych niedostatków władzy i kierowania. Same tylko rozważania teoretyczne o istocie władzy zajmują w literaturze naukowej setki...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Ciemne strony kierowania - Outlet - Waldemar Stelmach

Ciemne strony kierowania - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Ciemne strony kierowania - Outlet - Waldemar Stelmach

Ciemne strony kierowania - Outlet

Redaktor: Leszek Plak
Wydawca: Placet
O metodach i technikach kierowania napisano wiele książek. Wszystkie one koncentrują się na tym jak wykorzystać potencjał drzemiący w pracownikach dla realizacji celu działu, wydziału, firmy. Wszys...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Blaski i cienie władzy - Waldemar Stelmach

Blaski i cienie władzy

Książka (miękka)
Niedostępny
Blaski i cienie władzy - Waldemar Stelmach

Blaski i cienie władzy

Wydawca: Placet
Zagadnienia prezentowane w tej książce nie wyczerpują opisu licznych niedostatków władzy i kierowania. Same tylko rozważania teoretyczne o istocie władzy zajmują w literaturze naukowej setki...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing nie stoi w miejscu - Jain Dipak C.

Marketing nie stoi w miejscu

Nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę

Wydawca: Placet
Ta książka to analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.
Niedostępny
Zobacz więcej
Obrazy kierowania - Outlet - Waldemar Stelmach

Obrazy kierowania - Outlet, Teorie...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Obrazy kierowania - Outlet - Waldemar Stelmach

Obrazy kierowania - Outlet

Teorie opinie o zarządzaniu zasobami ludzkimi

Wydawca: Placet
Omówione tematy: paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacja społeczna, dwa warianty motywacji i jedna manipulacja, sposoby i efekty kierowania personelem, społeczne tło kierowania.
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Obrazy kierowania - Waldemar Stelmach

Obrazy kierowania

Teorie opinie o zarządzaniu zasobami ludzkimi

Wydawca: Placet
Omówione tematy: paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacja społeczna, dwa warianty motywacji i jedna manipulacja, sposoby i efekty kierowania personelem, społeczne tło kierowania.
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20