0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia

W kategorii "Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia" księgarni internetowej PZWL znajdą Państwo publikacje naukowe i książki popularnonaukowe z tych dziedzin.

Ekonomiczne aspekty współczesnego świata są niezwykle istotne dla zrozumienia przebiegających w społeczeństwie procesów. Zarządzanie i organizacja dotyczą nie tylko ogromnych przedsięwzięć międzynarodowych, ale również małych komórek społecznych. Zagadnienia marketingowe pojawiają się w niemal każdej sferze życia, również zawodowego.

Zarządzanie zasobami, kapitałem to umiejętności potrzebne w wielu sektorach. Umiejętne planowanie i organizowanie to klasyczne jego funkcje.

Dużą grupę publikacji w tej kategorii stanowią książki o zarządzaniu w sferze medycznej. Struktury i organizacja w ochronie zdrowia to ważny temat lekarsko-administracyjny, z którym zapoznać powinny się osoby w tej grupie zawodowej. W ofercie PZWL znajdą więc Państwo książki dotyczące medycyny pracy, satysfakcji zawodowej w ochronie zdrowia, POZ w Polsce i wielu innych.

Osobom potrzebującym zgłębić wiedzę o zarządzaniu od podstaw polecamy podręcznik „Kompendium wiedzy o marketingu” Wydawnictwa Naukowego PWN. Książka zawiera podstawową wiedzę wraz z najważniejszymi terminami. Autorzy, Henryk Mruk i Bogna Pilarczyk, omawiają w niej instrumenty oraz strategie marketingowe. Publikację wzbogacono również o słownik najważniejszych pojęć.

Kolejną atrakcyjną pozycją jest „Zarządzanie podmiotem leczniczym” Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Książka stanowi przewodnik po zarządzaniu strukturami placówek medycznych. Jest to idealny poradnik dla menagerów podmiotów leczniczych oraz całego personelu ochrony zdrowia. Zawiera praktyczne wskazówki, odnoszące się do rzeczywistych realiów usług medycznych. Autorka poświęca dużo miejsca finansowaniu świadczeń w oparciu o funkcjonujące obecnie rozwiązania. Omawia również proces przebiegających reform. Umieszczone w poradniku rady mają na celu poprawę jakości świadczeń oraz przejrzystości organizacyjnej.

Zachęcamy do zapoznania się z całą ofertą księgarni PZWL, zarówno w kategorii Zarządzanie, organizacja, marketing, ekonomia, jak i w innych dziedzinach. Kolekcja księgarni ciągle stopniowo powiększa się o atrakcyjne nowości, by sprostać wymaganiom czytelniczek i czytelników.

Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Mity w zarządzaniu - Czesław Sikorski

Mity w zarządzaniu

Próba krytycznego spojrzenia

W książce poruszono temat mitów w relacjach między organizacją gospodarczą a jej pracownikami i klientami. Odgrywają one bowiem rolę narzędzia, przy pomocy którego organizacje dążą do...
36,22 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Technologie informacyjne determinantą współczesnego biznesu - Cecylia Żurak-Owczarek

Technologie informacyjne determinantą współczesnego biznesu

Celem niniejszej książki jest przedstawienie technologii informacyjnej, a w szczególności rozwiązań biznesowych oraz ich znaczenia dla działalności współczesnego przedsiębiorstwa. Cał...
Niedostępny
Zobacz więcej
Źródła i formy zachowań organizacyjnych - Outlet - Czesław Sikorski

Źródła i formy zachowań organizacyjnych - Outlet

Obrazki z dzieciństwa

Dokonując syntetycznej oceny książki prof. Cz. Sikorskiego stwierdzam, że obejmuje w swej treści wybrane, ale ważne problemy zachowań organizacyjnych. Przykłady zachowań i sytuacji z dzieciństwa Au...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Źródła i formy zachowań organizacyjnych - Czesław Sikorski

Źródła i formy zachowań organizacyjnych

Obrazki z dzieciństwa

Dokonując syntetycznej oceny książki prof. Cz. Sikorskiego stwierdzam, że obejmuje w swej treści wybrane, ale ważne problemy zachowań organizacyjnych. Przykłady zachowań i sytuacji z dzieciństwa Au...
Niedostępny
Zobacz więcej
E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym - Outlet - Cecylia Żurak-Owczarek

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym - Outlet

Analiza i próba oceny

Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i k...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym - Cecylia Żurak-Owczarek

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym

Analiza i próba oceny

Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i k...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kultury świata Kultury organizacji - Outlet - Czesław Sikorski

Kultury świata Kultury organizacji...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Kultury świata Kultury organizacji - Outlet - Czesław Sikorski

Kultury świata Kultury organizacji - Outlet

Zapiski z podróży

Celem książki jest zainteresowanie czytelników problematyką kultury organizacyjnej, zwrócenie uwagi na jej rozmaite cechy i przejawy oraz uzasadnienie poglądu o istotnym wpływie zjawi...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Kultury świata Kultury organizacji - Czesław Sikorski

Kultury świata Kultury organizacji

Zapiski z podróży

Celem książki jest zainteresowanie czytelników problematyką kultury organizacyjnej, zwrócenie uwagi na jej rozmaite cechy i przejawy oraz uzasadnienie poglądu o istotnym wpływie zjawi...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20