W numerze [Contents]Ewa Skimina, Jan Cieciuch, Włodzimierz Strus, Tomasz Rowiński, Artur Świtalski: Zachowania celowe mierzone samoopisowo – pomiar i struktura [Self-reported pur...
W numerze [Contents]Karolina Żelechowska, Agnieszka Pluta: Relacje międzygrupowe a empatia – perspektywa behawioralna i neuropsychologiczna [Intergroup relationship and empathy &n...
W numerze [Contents]Agata Złotogórska: Geneza religii – perspektywa ewolucyjna w podejściu kognitywnym [Origin of religion – evolutionary perspective in cognitive app...
W numerze:Anna Reinholz: Problem pogryzień przez psy z punktu widzenia czynników ryzyka [The problem of dog bites in terms of risk factors], s. 7–24;Dorota Kobylińska...
W numerze [Contents]Maria Jarymowicz, Kamil Imbir, Dorota Jasielska, Tomasz Wolak, Patrycja Naumczyk: Wzbudzanie emocji specyficznych dla automatycznego vs refleksyjnego systemu wartośc...
Wyjątkowość Biologii z tangramem polega na łączeniu funkcji podręcznika z zeszytem ćwiczeń. Duża część materiału jest przedstawiona w formie opatrzonych opisami rysunków, zdjęć i schemat&oac...
Biologia z tangramem to seria czterech książek, dzięki którym uczeń może uczyć się aktywnie, w trakcie działania. Służy temu połączenie cech podręcznika i zeszytu ćwiczeń. Znaczn...
Seria Biologia z tangramem to książki, które w wyjątkowy sposób łączą w sobie cechy podręcznika i zeszytu ćwiczeń. Większość materiału jest przedstawiona w formie opatrzonych opisami ...
Materiały edukacyjne Biologia z tangramem łączą funkcje podręcznika i zeszytu ćwiczeń. Mogą być wykorzystywane na lekcji, a także do pracy w domu. Zagadnienia w ...