0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki i Audiobooki: Nauki humanistyczne

Znaleziono: 52 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Finansowanie mediów publicznych w Polsce - Anna Jupowicz-Ginalska

Finansowanie mediów publicznych w Polsce

Teoria i praktyka

Wydawca: Aspra
Z pełnym zrozumieniem dla formułowanych z wielu stron oskarżeń, że media publiczne w Polsce niedostatecznie realizują swe obowiązki misyjne (i jest to zarzut kierowany przede wszystkim wobec TVP S....
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zmierzch profesjonalnego dziennikarstwa? - Anna Jupowicz-Ginalska

Zmierzch profesjonalnego dziennikarstwa?

Wydawca: Aspra
Publikacja pokonferencyjna dotycząca standardów i norm profesjonalnego dziennikarstwa. Autorzy zwrócili szczególną uwagę na tabloidyzację treści medialnych, ekspozycję scen prz...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rynek prasy w rozwiniętym społeczeństwie obywatelskim na przykładzie Szwecji - Dominika Wiśniewska

Rynek prasy w rozwiniętym społeczeństwie obywatelskim na przykładzie Szwecji

Prasa wobec wyzwań epoki cyfrowej

Wydawca: Aspra
Rynek medialny Szwecji znajduje się w sytuacji, gdzie dotychczasowy poziom rozwoju społeczeństwa obywatelskiego jest zaawansowany, natomiast system medialny sygnalizuje nowe trendy i kierunki przeo...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Relacje media konteksty - Monika Kaczmarek-Śliwińska

Relacje media konteksty

Praktyka komunikowania się

Wydawca: Aspra
Prezentowana monografia Relacje. Media. Konteksty. Praktyka komunikowania się jest zbiorem jedenastu rozdziałów naukowców i praktyków reprezentujących zarówno jednostki ...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Retoryka mediów Retoryka w mediach - Małgorzata Marcjanik

Retoryka mediów Retoryka w mediach

Wydawca: Aspra
Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne – i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rze...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 3 - Agata Opolska-Bielańska

Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 3

Wydawca: Aspra
Tom 38. serii "Media początku XXI wieku".Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały o...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Polityka językowa Unii Europejskiej - Jacek Łuczak

Polityka językowa Unii Europejskiej

Autor: Jacek Łuczak
Wydawca: Aspra
Przeprowadzona w niniejszej pracy analiza polityki językowej UE wskazuje na kilka zasadniczych tez, jakie można postawić. Po pierwsze, ze względu na brak gotowego aparatu metodologicznego, kt&oacut...
29,70 zł 33,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 2 - Agata Opolska-Bielańska

Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów. Tom 2

Wydawca: Aspra
Tom 37. serii "Media początku XXI wieku".Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały o...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strukturalna budowa utworu - Małgorzata Stępień

Strukturalna budowa utworu

Dzieło literackie w filozofii, naukach humanistycznych, literaturoznawstwie i prawie autorskim

Wydawca: Aspra
Tom 15. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Przedmiotem rozważań, a zarazem spoiwem, łączą...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 1 - Agata Opolska-Bielańska

Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 1

Wydawca: Aspra
Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i medi&oacu...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Profesjonalizacja w dziennikarstwie - Tadeusz Kononiuk

Profesjonalizacja w dziennikarstwie

Między modernizmem a ponowoczesnością

Wydawca: Aspra
Początek dziennikarstwa to moment pojawienia się refleksji na temat tożsamości zawodowej dziennikarzy i rodzące się aspiracje do pełnienia unikatowej roli w społeczeństwie, roli wynikającej z wyzna...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Raport o śmierci polskich gazet - Tomasz Mielczarek

Raport o śmierci polskich gazet

Wydawca: Aspra
Na rynku mediów klasyczna drukowana prasa dominowała zarówno pod względem uzyskiwanych dochodów, ale przede wszystkim pod względem kreowanych treści. Co prawda mamy dziś do czy...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Systemy medialne w XXI wieku - Alicja Jaskiernia

Systemy medialne w XXI wieku

Wspólne czy różne drogi rozwoju?

Wydawca: Aspra
Tom 14. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.Narastające zainteresowanie tzw. szerokiej opi...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Organizacja Kościoła Rzymskokatolickiego na ziemiach polskich - Marek Solarczyk

Organizacja Kościoła Rzymskokatolickiego na ziemiach polskich

od X do XXI wieku

Wydawca: Aspra
Autorzy wyrażają nadzieję, że przedstawiona publikacja stanie się pomocą dla historyków, politologów oraz wszystkich zainteresowanych dziejami Kościoła. Autorzy liczą także, że przycz...
64,80 zł 72,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Spory o zbiory - Dorota Pietrzkiewicz

Spory o zbiory

Piotr Bańkowski - rewindykacja i ochrona dziedzictwa piśmienniczego

Wydawca: Aspra
„Legitymująca się ważnym, bogatym i zróżnicowanym dorobkiem historyczna perspektywa badań bibliologicznych, ukierunkowana na opis i poznanie fenomenu książki i jej systemu w kontekście...
49,50 zł 55,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zakaz publikacji w prasie danych osobowych i wizerunków osób publicznych podejrzanych lub oskarżonyc - Maria Łoszewska-Ołowska

Zakaz publikacji w prasie danych osobowych i wizerunków osób publicznych podejrzanych lub oskarżonyc

Wydawca: Aspra
Czarna opaska na oczach, imię i pierwsza litera nazwiska, a obok tego informacja o zajmowanym stanowisku, wykonywanym zawodzie czy innych charakterystycznych dla osoby elementach – o powszech...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wazowie a Kościół w Rzeczypospolitej - Dariusz Kuźmina

Wazowie a Kościół w Rzeczypospolitej

Wydawca: Aspra
"Recenzowaną pracę uważam za ważną i niezwykle potrzebną. Zawiera bowiem podsumowanie wyników badań szczegółowych dotyczących wzajemnych relacji między Kościołem katolickim w Rze...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bibliografie specjalne. Rozwój i otwartość - Bartłomiej Włodarczyk

Bibliografie specjalne. Rozwój i otwartość

Rozwój i otwartość

Wydawca: Aspra
Tom 35. serii "Media początku XXI wieku".Autorom zebranych w tomie artykułów przyświecał cel podjęcia dyskusji nad rolą, znaczeniem i współczesnym instrumentariu...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Programy animowane dla dzieci w historii Telewizji Polskiej. Znak, styl, dyskurs - Natalia Moćko

Programy animowane dla dzieci w historii Telewizji Polskiej. Znak, styl, dyskurs

Znak, styl, dyskurs

Wydawca: Aspra
Autorka bada zupełnie nowe zagadnienie, gdyż nie ma językoznawczego opracowania filmów animowanych nadawanych cyklicznie w seriach, przedstawia ich rozwój i zachodzące zmiany w aspekc...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kultura studencka okresu PRL. Media i działalność artystyczna - Michał Rauszer

Kultura studencka okresu PRL. Media i działalność artystyczna

Media i działalność artystyczna

Wydawca: Aspra
Termin kultura studencka odnosi się do całego szeregu formalnych i nieformalnych praktyk, wartości oraz postaw, które określa się jako charakterystyczne dla życia w trakcie studiów un...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 52 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20