0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 2 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Architektura i infrastruktura Wielkiego Resetu. Tom III. Korelaty Wielkiego Resetu i składniki regulacyjne cywilizacji informacyjnej - Jacek Janowski

Architektura i infrastruktura Wielkiego Resetu. Tom III. Korelaty Wielkiego Resetu i składniki regulacyjne cywilizacji informacyjnej

Książka jest trzecim tomem przedstawiającym wyniki badań nad Wielkim Resetem. Badania te odnoszą się do globalnych korelatów i cywilizacyjnych regulatorów opisywanego planu przebudowy...
57,60 zł 64,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Odporność i konkurencyjność gospodarki w czasach nadzwyczajnych zagrożeń - Magdalena Majchrzak

Odporność i konkurencyjność gospodarki w czasach nadzwyczajnych zagrożeń

W obliczu nieustannych i dynamicznych przemian w gospodarkach poszczególnych krajów nieuniknione staje się konfrontowanie się z różnorodnymi zagrożeniami. Hipoteza badawcza dys...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 2 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20