0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 89 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - Dariusz Puzyrkiewicz

Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Wydawca: Onepress
Na początku było słowoRozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - Tomasz Dmuchowski

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

Wydawca: Onepress
Znaj(dź) swojego klientaGrowth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe ...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej - Brian Tracy

Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej

Autor: Brian Tracy
Wydawca: Onepress
Pieniądze skłaniają do myślenia, budzą emocje i stają się przyczyną konfliktów. Napisano dziesiątki książek i artykułów o tym, czym są, jak je zarabiać i wydawać, kto je ma, a kto nie...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Biblia content marketingu

Wydawca: Onepress
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CELSą dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomys...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę - Brian Tracy

Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę

Autor: Brian Tracy
Wydawca: Onepress
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później p...
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców - Norbert Oruba

Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców

Autor: Norbert Oruba
Wydawca: Onepress
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy f...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej - Tomasz Gordon

Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej

Autor: Tomasz Gordon
Wydawca: Onepress
Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej?Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"?Jak wykorzysta...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych - Kate Hobler

Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych

Autor: Kate Hobler
Wydawca: Onepress
Poradnik dla wszystkich, którym słowo Scrum nie powinno być obceKate Hobler, autorka książki, jest przedsiębiorczynią, trenerką i konsultantką. Przez wiele lat swojej kariery zaw...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - Mateusz Grzesiak

Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy

Wydawca: Onepress
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sob...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone - Joanna Wrycza-Bekier

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Wydawca: Onepress
By odpowiednie dać rzeczy słowoW języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatur...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej - Joanna Berendt

KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej

Wydawca: Onepress
Bez przemocy - czyli jak?By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są ...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej - Dana Sullivan

Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej

Wydawca: Onepress
Jeśli przeanalizujesz najbardziej znaczące odkrycia, przekonasz się, że "samotny geniusz w chwili olśnienia" to jedynie romantyczny mit. Spektakularny sukces wymaga wysiłku grupy ludzi, c...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie - Beata Michalska-Dominiak

Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie

Wydawca: Onepress
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy -...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Nawyki milionerów. Droga do bogactwa i sukcesu - Dean Graziosi

Nawyki milionerów. Droga do bogactwa i sukcesu

Autor: Dean Graziosi
Wydawca: Onepress
Odnoszenie imponujących sukcesów i zdobywanie wielkich pieniędzy wydaje się wyjątkowo skomplikowane. Zdecydowanej większości ludzi to się po prostu nie udaje! Trzeba mieć sporo szczęścia i d...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych - Paweł Kowalewski

Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych

Wydawca: Onepress
Jak to wygrać?Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie mającym doprowadzić do porozumienia należy w...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - Paweł Tkaczyk

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki

Wydawca: Onepress
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie w...
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel - Daniel Paisner

Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel

Wydawca: Onepress
Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny celNie ma znaczenia, czy chodzi o rozwijanie biznesu lub wykorzystanie swojego doświ...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Anatomia lidera. Jak zostać świetnym szefem i doskonalić się w sztuce przywództwa - Michał Chmielecki

Anatomia lidera. Jak zostać świetnym szefem i doskonalić się w sztuce przywództwa

Wydawca: Onepress
Każdego dnia podejmujemy decyzje w odniesieniu do osobistego zestawu założeń i wartości. To one kształtują nasz styl przywództwa i podejście do niego. Czy faktycznie są słuszne? Czy tylko na...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych - Jaron Lanier

Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych

Autor: Jaron Lanier
Wydawca: Onepress
Masz smartfona? Żyjesz w klatce. Jesteś pod ciągłą obserwacją. Każdy Twój ruch jest śledzony, oceniany i analizowany. Bez przerwy otrzymujesz spreparowany materiał. Krok po kroku jesteś ster...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu - Adrian Komsta

Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

Wydawca: Onepress
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była ...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 89 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20