0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Trends Reshaping International Business Theory and Policy - Zdzisław W. Puślecki

Trends Reshaping International Business Theory and Policy

In this research, the Author focuses on the analysis trends reshaping international business theory and policy. According to the foreign trade policy theory, further trade liberalisation and improv...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Fundusze europejskie na półmetku perspektywy finansowej 2014-2020

Fundusze europejskie na półmetku perspektywy finansowej 2014-2020

Publikacja jest interesującą i udaną próbą analiz naukowych w obszarze problematyki funduszy europejskich, uwzględniającą okres półmetka siedmioletniej perspektywy finansowej na lata ...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wybrane problemy zrównoważonego rozwoju elektroenergetyki - Andrzej T. Szablewski

Wybrane problemy zrównoważonego rozwoju elektroenergetyki

Książkę należy uznać za pozycję bardzo ważną w kontekście wyzwań, jakie napotyka w swym rozwoju sektor elektroenergetyczny, czyli produkcja, przesył, dystrybucja i sprzedaż takich podstawowych nośn...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Praca konsumentów - Konstanty Strzyczkowski

Praca konsumentów

Teorie praktyki i uwarunkowania

Nie ulega wątpliwości, że przedstawione w pracy zjawiska związane z pracą niematerialną, tworzeniem treści, praktykami prosumpcyjnymi, pracą fanowską, ekonomią współdzielenia stają się coraz...
17,10 zł 19,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing produktu politycznego - Karol Zajdowski

Marketing produktu politycznego

Analiza porównawcza

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego p...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Uwarunkowania rozwoju energetyki w zakresie polityki energetycznej i regulacyjnej - Andrzej Graczyk

Uwarunkowania rozwoju energetyki w zakresie polityki energetycznej i regulacyjnej

Mimo że energetyka, w tym zwłaszcza elektroenergetyka, już od lat 80. XX wieku podlega procesom liberalizacji, których celem jest rozszerzanie pola do działania sił rynkowych, to stanowi ona...
14,18 zł 15,75 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rynkowe i technologiczne oraz regulacyjne uwarunkowania rozwoju krajowego sektora ciepłowniczego

Rynkowe i technologiczne oraz regulacyjne uwarunkowania rozwoju krajowego sektora ciepłowniczego

Autorzy książki podjęli niezwykle istotny problem efektywnego wytwarzania, dostarczania i zużycia energii cieplnej co stanowi obecnie jeden z najważniejszych priorytetów w krajowej polityce ...
22,68 zł 25,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Regulacyjny wymiar liberalizacji - Andrzej T. Szablewski

Regulacyjny wymiar liberalizacji

Wnioski dla sektora ciepłownictwa systemowego

Problematyka regulacji sektorów sieciowych stanowi już od lat przedmiot bardzo szeroko zakrojonych badań teoretycznych oraz empirycznych, czego wyrazem jest już ogromny dorobek w zachodniej ...
22,68 zł 25,20 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 8 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20