0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Style życia kobiet z niepełnosprawnością intelektualną. Studium socjopedagogiczne - Irena Ramik-Mażewska

Style życia kobiet z niepełnosprawnością intelektualną. Studium socjopedagogiczne

Wydawca: FREL
Monografia pozwala czytelnikowi na eksplorację stylów życia dorosłych absolwentek szkół specjalnych z lekką niepełnosprawnością intelektualną. Mamy tu konteksty codzienności, doświadc...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przedawnienie roszczeń ze stosunku pracy - Ewa Suknarowska-Drzewiecka

Przedawnienie roszczeń ze stosunku pracy

Wydawca: FREL
Zaletą monografii jest kompleksowe podejście metodologiczne do poszczególnych przepisów kodeksu pracy, statuujących instytucję przedawnienia, z uwzględnieniem praktyki ich stosowania,...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Problemy strefy euro - Romuald Poliński

Problemy strefy euro

Wydawca: FREL
Celem niniejszego studium jest analiza i ocena funkcjonowania Unii Gospodarczej i Walutowej, jej kryzysu i przeprowadzanych reform, a także określenie istotnych przesłanek oraz kierunków rea...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pedagogika czasu wolnego - Jan Pięta

Pedagogika czasu wolnego

Autor: Jan Pięta
Wydawca: FREL
Napisana w sposób czytelny i zrozumiały książka dla tych, którzy wciąż mają za mało czasu wolnego lub też nie mają pomysłu, jak ten czas wypełnić. Autor uczy umiejętności właściwego w...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zmiany w organizacjach. Sprawne zarządzanie, sytuacje kryzysowe i warunki osiągania sukcesu - Joanna Jasińska

Zmiany w organizacjach. Sprawne zarządzanie, sytuacje kryzysowe i warunki osiągania sukcesu

Wydawca: FREL
Celem niniejszej monografii jest promocja nowych form zarządzania zmianami w organizacjach. Wskazuje ona także, że zmiany zachodzące we współczesnych organizacjach wymagają skutecznych rozwi...
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20