0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Impuls. Wydanie finalne - Cass R. Sunstein

Impuls. Wydanie finalne

Wydawca: Zysk i S-ka
Do audiobooka jest dołączony plik PDF z materiałami z wydania drukowanego!!! Przełomowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do
49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach - Adrian Prościak

Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach

Wydawca: Onepress
Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniuRelacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiści...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Szybko, coraz szybciej - Azeem Azhar

Szybko, coraz szybciej

Jak postęp technologiczny zostawia nas w tyle i co możemy z tym zrobić

Autor: Azeem Azhar
Wydawca: Literackie
Pytanie, czy (lub: jak szybko) sztuczna inteligencja przejmie kontrolę nad naszą cywilizacją, coraz częściej na poważnie zaprząta nam głowy. Oto jedna z najlepszych książek na ten temat, jakie w os...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - Tomasz Dmuchowski

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

Wydawca: Onepress
Znaj(dź) swojego klientaGrowth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe ...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych - Wojciech Aleksander

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

Wydawca: Onepress
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane ...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20