0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Instytucjonalne determinanty rozwoju mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - Aneta Ejsmont

Instytucjonalne determinanty rozwoju mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce

W niniejszej monografii jako podstawowy problem przyjęto adekwatność instytucjonalną otoczenia przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce. Przedmiotem badania są mikro-, małe i średnie przedsiębiorst...
28,26 zł 31,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wsparcie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz preferencje podatkowe w Polsce - Anna Chmielak

Wsparcie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz preferencje podatkowe w Polsce

Monografia składa się z trzech części, z których dwie pierwsze podejmują wątek zewnętrznych źródeł finansowania przedsięwzięć gospodarczych oraz rozwoju już istniejących przedsiębiors...
26,82 zł 29,80 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Regiony peryferyjne i rozwój społeczności loklanych wybrane aspekty

Regiony peryferyjne i rozwój społeczności loklanych wybrane aspekty

Monografia podejmuje zagadnienia dotyczące funkcjonowania społeczności lokalnych w regionach peryferyjnych. Składa się z dwóch części. Pierwsza zatytułowana "Niektóre aspekty fun...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Rynki finansowe - Munir Al-Kaber

Rynki finansowe

eBook (pdf)
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka
Rynki finansowe - Munir Al-Kaber

Rynki finansowe

Celem pracy jest przedstawienie funkcjonowania współczesnego rynku finansowego w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem jego segmentów oraz instrumentów finansowych...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Transgraniczność jako czynnik rozwoju regionu (na przykładzie województwa podlaskiego). T.1. Szanse i zagrożenia rozwoju współpracy wschodnich regionów przygranicznych

Transgraniczność jako czynnik rozwoju regionu (na przykładzie województwa podlaskiego). T.1. Szanse i zagrożenia rozwoju współpracy wschodnich regionów przygranicznych

Publikacja dotyczy problematyki szeroko rozumianej transgraniczności jako czynnika rozwoju regionu. Monografia zawiera 26 artykułów, w których poruszone zostały aspekty transgraniczno...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mikroekonomiczne aspekty innowacyjności : obszar badawczy : rynek innowacji w Polsce

Mikroekonomiczne aspekty innowacyjności : obszar badawczy : rynek innowacji w Polsce

Innowacyjność jest współcześnie jednym z kluczowych czynników odpowiadających za wzrost dobrobytu ekonomicznego poszczególnych krajów. Świadomość wzrastającego znaczenia...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Instytucjonalizacja rynku inwestowania w innowacje - Iwona Przychocka

Instytucjonalizacja rynku inwestowania w innowacje

Książka definiuje konceptualne podejścia formowania instytucjonalnych i organizacyjno-ekonomicznych mechanizmów inwestowania w projekty innowacyjne. Przybliża modele w celu uzasadnienia opty...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20