0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 3 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu - Agnieszka Zych

Szef w relacji z zespołem. Jak proces grupowy wpływa na psychologię teamu

Wydawca: Onepress
Dynamicznie do celuLudzie w grupie działają często zupełnie inaczej niż w pojedynkę. To, że ktoś jest ekstrawertyczny, uśmiechnięty i skory do pomocy w relacji jeden na jede...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych

Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Autor: Robert Zych
Wydawca: Onepress
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zoba...
49,49 zł 54,99 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone - Robert Zych

Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone

Autor: Robert Zych
Wydawca: Onepress
"Ręce, głowa i serce sprzedawcy„Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 3 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20