0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

E-przyjaciele

(Miękka)

Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

E-przyjaciele

Ze świecą szukać kogoś takiego jak ona. Amber świetnie rozumie specyfikę mediów społecznościowych i zawsze potrafi wyczuć, w jakim kierunku ewoluują.
Steve Chen,
współtwórca YouTube

Opłaca się mieć wysoko postawionych przyjaciół, a Amber zajmuje bardzo ważną pozycję w świecie mediów społecznościowych. Być może ona nie zostanie Twoją przyjaciółką, ale jej książka lepszą być nie może.
Guy Kawasaki,
autor książek Rewolucyjne pomysły oraz Sztuka rozpoczynania

Amber rozumie, jak ważna jest dla nas wszystkich - osób prywatnych, ale także firm oraz organizacji - umiejętność wykorzystania mediów społecznościowych do budowania relacji z ludźmi tak, by nasze wysiłki zostały uznane za szczere i autentyczne. Sądzę, że jest liderką w tej dziedzinie.
Tony Robbins,
znany na całym świecie ekspert ds. motywacji i przedsiębiorca

Lubię to!

Nie ma Cię w internecie? A zatem prawdopodobnie nie istniejesz. Nie masz profilu na Facebooku albo Twitterze? Zapewne nie posiadasz żadnych przyjaciół. Dziś prowadząc firmę i licząc na jej dynamiczny rozwój, nie możesz pozwolić sobie na brak własnej strony WWW, ale przede wszystkim popełnisz niewybaczalną zbrodnię, zaniedbując media społecznościowe. Niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, szefem małej firmy, pracownikiem ogromnej międzynarodowej korporacji, czy aspirujesz do miana króla internetu - to, czego Ci trzeba, by odnieść towarzyski i biznesowy sukces, to zestaw narzędzi internetowych wraz z najskuteczniejszymi technikami ich zastosowania.

Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili!

Przykłady udanych kampanii oraz spektakularnych porażek.
Zarządzanie odrębnymi kontami serwisów społecznościowych.
Tworzenie strategii skutecznych działań w mediach społecznościowych.
Prowadzenie popularnych i ciekawych blogów.
Metody kontaktowania się z klientami przez własną stronę WWW i komunikatory.
Promocja i zasady budowania wiarygodnej marki.
Reguły realizowania materiałów dźwiękowych i wideo.

  • Kategorie:
    1. Informatyka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788324629190
  • EAN: 9788324629190
  • Liczba stron: 216
  • Wymiary: 12.2x19.4cm
  • Waga: 0.22kg
  • Tytuł oryginalny: Power-friending
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

37,08 zł 54,90 zł
Do koszyka

Nasi przyjaciele z Frolixa 8

Ludzie w szponach władzy, która może poznać każdą ich myśl… Czym telepatyczne Wielkie Ucho różni się od smartfonów w naszych kieszeniach?Gdybym w latach osiemdziesiątych XX wieku, mając lat trzynaście–szesnaście,...
11,53 zł 14,99 zł
Do koszyka

Kubuś I Przyjaciele Maluj Wodą

Kolorowanka wodna• zabawa odpowiednia dla młodszych dzieci• prosta formuła pierwszej zabawy w kolorowanie wymagająca jedynie pędzelka i wody• duże ilustracje z ulubionymi bohaterami• dzięki perforacji obrazki...
34,88 zł 52,00 zł
Do koszyka

Przyjaciele żyrafy

poprzednie wydanie nosiło tytuł „Tęskniący Zenon i żyrafa, która spadła z krzesła”Druga odsłona bajek o empatii autorstwa Anety Ryfczyńskiej i Joanny Berendt.Ilustrowana i opracowana graficznie przez znakomitą...
32,68 zł 39,00 zł
Do koszyka

Nauczyciele i Przyjaciele

Książka wspomnieniowa jednego z najwybitniejszych polskich badaczy kultury, poświęcona osobom, które go ukształtowały. Jest to zbiór osobistych relacji ze spotkań Andrzeja Mencwela z życiem i dziełem twórców współczes...
25,96 zł 39,99 zł
Do koszyka

NajlePSI przyjaciel

Irmo to wspaniały terrier. W tej wzruszającej opowieści śledzimy jego losy od chwli, kiedy został adoptowany, przez całe pełne zabawy i miłości życie, aż po jego odejście za tęczowy most. Wspaniała książka, która oswaja dzieci z trudną i bolesną...
14,26 zł 19,01 zł
Do koszyka

Przyjaciel Maigreta z dzieciństwa

Maigret prowadzi śledztwa wśród przeciętnych ludzi, których okoliczności zmuszają do „przekroczenia samych siebie”...Jacek Szczerba, „Gazeta Wyborcza”Kolejne śledztwo Maigreta nie zaczęło się, gdy...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!