0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Data-Driven Personalization

(Miękka)

How to Use Consumer Insights to Generate Customer Loyalty

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Data-Driven Personalization

Make your marketing truly resonate by personalizing every message, powered by data, research and behavioral economics.

To break through the noise, marketers today need to be hyper-relevant to their customers. To do that takes data and a deep understanding of your audience. Data-Driven Personalization breaks down the best ways to reach new customers and better engage your best customers. By combining principles of persuasion, behavioral economics and industry research, this book provides readers with an actionable blueprint for how to implement a customer-centric approach to marketing that will drive results.

The book is broken into six parts that detail everything from what data is most valuable for personalization to how to build a data-driven marketing team that's prepared for the next five years and beyond. Each chapter includes actionable insights to guide marketers as they implement a data-driven personalization approach to their strategy. The chapters also focus on hands-on tactics like identifying messages that will move the needle with customers, how to generate seamless omnichannel experiences and how to balance personalization with data privacy. The book features case studies from top brands, including FreshDirect, Target, Adobe, Cisco and Spotify.

  • Kategorie:
    1. Beletrystyka i literatura faktu »
    2. Literatura piękna
    1. Beletrystyka i literatura faktu »
    2. Literatura społeczno-obyczajowa
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 9781398614604
  • EAN: 9781398614604
  • Liczba stron: 280
  • Wymiary: 15.0x23.0cm
  • Waga: 0.43kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

473,33 zł
Do koszyka

Data Center- Concept, Planning And Management

Traditional server based data system is rather a part of the idea of Data Center this days. The existing and the fast growing volume of data is the urge to establish Data Center in Bangladesh Passport Office and other corporate office for a better acco...
327,22 zł
Do koszyka

Data Visualisation

With over 200 images and extensive how-to and how-not-to examples, the new edition of the book The Financial Times voted one of the 'six best books for data geeks' has everything students and scholars need to understand and create effective data visual...
258,87 zł
Do koszyka

Hands-On Domain-Driven Design with .NET Core

Solve complex business problems by understanding users better, finding the right problem to solve, and building lean event-driven systems to give your customers what they really want Key Features <...
216,96 zł
Do koszyka

Data Quality Assessment

Imagine a group of prehistoric hunters armed with stone-tipped spears. Their primitive weapons made hunting large animals, such as mammoths, dangerous work. Over time, however, a new breed of hunters developed. They would stretch the skin of a previ...
41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Cyfryzacja życia w erze Big Data

Korzystając ze smartfona, serwisów społecznościowych, poczty elektronicznej czy kart kredytowych pozostawiamy ślady cyfrowe, które podlegają, z wykorzystaniem metod Big Data, analizie na poziomie pojedynczego człowieka, jak i całych społe...
84,15 zł 99,00 zł
Do koszyka

Data Science i uczenie maszynowe

XXI wiek to czas sztucznej inteligencji. Nie tylko tej specjalistycznej, która kieruje samochodami, tłumaczy języki naturalne czy szuka leku na raka, ale również uniwersalnej, rozwiązującej zadania z różnych dziedzin. Ten przełom z...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!