0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Coaching Trening efektywności - Outlet

(Miękka)

Najbardziej znany podręcnzik coachingu na świecie !

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Coaching Trening efektywności - Outlet

NAJBARDZIEJ ZNANY PODRĘCZNIK COACHINGU NA ŚWIECIE!
„Coaching. Trening efektywności” to książka przełomowa o metodologii coachingu na świecie. Przetłumaczono ją na ponad dwadzieścia języków i sprzedano pół miliona egzemplarzy.

John Whitmore prezentuje model GROW, w przystępny sposób wyjaśnia zasady i przebieg procesu coachingu i metody jego wdrażania. Dużo uwagi poświęca relacjom między coachingiem i przywództwem oraz samemu przywództwu. Podkreśla duże znaczenie inteligencji emocjonalnej i duchowej w osiągnięciu sukcesu.

Podręcznik Whitmore’a pomoże ci odnaleźć nowe sposoby myślenia o zarządzaniu, efektywności oraz ludziach i dostarczy ci wskazówek coachingowych:
Coaching koncentruje się na przyszłych możliwościach.
Celem coacha jest budowanie świadomości, odpowiedzialności oraz wiary w siebie.
Menedżer może być coachem.
Zadaniem menedżera jest wykonanie zadanie i rozwijanie pracowników.
Jakość pracy i potrzeba rozwoju wymagają coachingu.
Liderzy zorientowani na przyszłość muszą reprezentować pewne wartości, być wiarygodni, błyskotliwi i uporządkowani oraz mieć wizje i wyznaczony cel.

John Whitmore to mistrz wyścigów samochodowych oraz twórca coachingu zorientowanego na efektywność. Jest prezesem firmy doradczej Performance Consultants International. Za wieloletnią działalność uhonorowano go tytułem Britain’s Number One Business Coach. Przypisuje mu się największy indywidualny wpływ na rozwój coachingu jako roli zawodowej.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788362343140
  • EAN: 9788362343140
  • Liczba stron: 272
  • Wymiary: 14.0x21.0cm
  • Waga: 0.34kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!