0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

100 lat mody męskiej

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2023

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Cally Blackman

  • Wydawca: Arkady

  • Typ oprawy: miękka

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

100 lat mody męskiej

Bogata, wyczerpująca kolekcja ilustracji, ukazująca zmiany w modzie męskiej w ciągu ostatnich 100 lat, z tekstem autorstwa historyka mody, Cally Blackman, Rzadko publikowane fotografie i ilustracje prezentują, w miarę jak mijał wiek, eleganckie krawiectwo z Savile Row i solidność uniformów khaki i dżinsowych, a także pracownie, w których powstawały wspaniałe fasony i zestawienia kolorów. Ta unikatowa książka, poprzez bogactwo ciekawych ilustracji, ukazuje ewolucję ubiorów męskich, od tych praktycznych do niezwykle wykwintnych i ozdobnych. Wpływy twórczości Pierre’a Cardina, Giorgia Armaniego, Ralpha Laurena i innych projektantów ukazano w zestawieniu z wpływami mody ulicznej z lat sześćdziesiątych XX wieku, sceny punkowej i klubowej, zawierając historię rozwoju rynku ubiorów męskich w jednej, bezcennej książce. 100 lat mody męskiej będzie nieocenioną pomocą dla wszystkich studentów, historyków i teoretyków mody i miłośników męskich ubiorów
Fragment wstępu
Ta książka przywraca właściwą rangę modzie męskiej – do niedawna uważanej za podrzędną w stosunku do mody damskiej. Historia mody pomija w olbrzymiej części ubiory męskie XX wieku, uważane za nieciekawe w porównaniu z oczywistym urokiem ubiorów kobiecych. Takie pojmowanie zawdzięczamy częściowo ogólnej akceptacji teorii J.C. Flügela o „wielkim męskim wyrzeczeniu się” mody, zawartej w dziele The Psychology of Clothes (Psychologia ubioru), opublikowanym w 1930 r. James Laver, poważany historyk ubiorów, poparł tę teorię w swym dziele Taste& Fashion (1937 r.), w którym stwierdzał, że mężczyźni nie byli w stanie konkurować z kobietami w dziedzinie mody od końca XVIII wieku aż do tak zwanej peacock revolution („pawiej rewolucji”) w latach sześćdziesiątych XX wieku. Jednakże na długo przedtem mężczyźni zdradzali zainteresowanie stylowymi ubiorami; nie tylko nosili pięknie skrojone garnitury, ale także ubierali się w awangardowe, a nawet „wywrotowe” stroje pod tym względem pozostawiając kobiety daleko w tyle. Faktem jest, że w poprzednim stuleciu męskie ubiory wywarły dużo większy wpływ na modę kobiecą niż kobiece na męską.
PATRONI MEDIALNI:
polki.pl, dlaLejdis.pl, MODA MĘSKA, FASHIONBUSSINES.PL, FASHIOM MAGAZINE, FASHION NOW.pl, sophisli.pl

  • Język wydania: polski,??angielski_pl_PL??
  • ISBN: 9788321348728
  • EAN: 9788321348728
  • Liczba stron: 320
  • Wymiary: 20.0x25.0cm
  • Waga: 1.08kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

44,98 zł 69,00 zł
Do koszyka

Marketing Mody

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali global...
19,52 zł 31,50 zł
Do koszyka

Projektantka mody

Na ten piękny zeszyt dla początkujących stylistek mody składa się ponad 100 ilustracji wymarzonych kreacji i około 150 ilustracji modnych akcesoriów do kreatywnego pokolorowania. Każda dziewczyna zafascynowana modą dokona dzięki tej książc...
10,98 zł 14,99 zł
Do koszyka

Barbie Studio mody Stylowe kreacje

Książka do kolorowania z naklejkami fantastyczne zadania, projektowanie kreacji na co dzień kreatywna zabawa w świecie ulubionych bohaterek 2 strony naklejek - w tym naklejki które można pokolorować według własnego pomysłu i o...
19,45 zł 24,99 zł
Do koszyka

Supernaklejki Świat mody

Chcesz zostać projektantką mody? Naucz się szkicować kreacje, zdecyduj, jak pomalować paznokcie i stwórz własna kolekcję! Przewracaj strony i wklejaj naklejki – Masz ich ponad 500!
11,88 zł 14,99 zł
Do koszyka

Barbie Studio mody Buty i torebki

Książka do kolorowania z naklejkami • fantastyczne zadania, projektowanie kreacji na co dzień• kreatywna zabawa w świecie ulubionych bohaterek• 2 strony naklejek - w tym naklejki które można pokolorować według wł...
14,48 zł 19,99 zł
Do koszyka

Basia i moda

Seria „Basia” to książki, które od ponad 10 lat bawią, śmieszą, a także wzruszają kolejnych czytelników – zarówno dziecięcych, jak i dorosłych. W ramach serii powstały dziesiątki książek skierowanych do najmłodszy...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!