Jakość i marketing usług medycznych
Chwilowo niedostępny
Szczegóły produktu
- Format pliku
- eBook (pdf)
- Autor/Redaktor
- Katarzyna Krot
- Wydawca
- Wolters Kluwer Polska SA
Jakość i marketing usług medycznych
Spis treści
Wprowadzenie 7 Rozdział 1. Co to jest jakość usługi medycznej? 9 1.1. Pojęcie jakości usługi medycznej 11 1.2. Koncepcje jakości usług medycznych 34 1.3. Kryteria jakości 42 1.4. Metody pomiaru jakości świadczeń medycznych 45 1.5. Jakość otrzymanej usługi medycznej 53 1.6. Usługa oczekiwana 66 Rozdział 2. Co to jest marketing relacyjny w zakładach opieki zdrowotnej? 75 2.1. Pacjent a konsument opieki zdrowotnej 75 2.2. Pojęcie marketingu relacyjnego 81 2.3. Czy usługa medyczna to tylko leczenie? 93 2.4. Jaką cenę płacą pacjenci? 103 2.5. Jak komunikować się z pacjentami 104 2.6. Obsługa pacjentów oraz rozwój technologii informatycznej jako narzędzia kreowania partnerstwa 112 2.7. Czy personel medyczny może być również klientem? 115 Rozdział 3. Relacja lekarz-pacjent, czyli jak budować bliskie więzi z pacjentem? 124 3.1. Specyfika roli pacjentki oddziału ginekologiczno-położniczego 124 3.2. Relacja lekarz-pacjent jako kluczowy element poprawy jakości świadczeń medycznych 131 Rozdział 4. Pacjenci i lekarze w świetle badań 170 4.1. Sposób realizacji badań 171 4.2. Identyfikacja oczekiwań pacjentów 176 4.3. Usługa medyczna w opinii pacjentek i personelu. Komponenty usługi medycznej 186 4.4. Komunikacja z rynkiem 227 4.5. Marketing wewnętrzny. Kształcenie studentów 231 Rozdział 5. Metody poprawy jakości usług medycznych - propozycje praktycznych rozwiązań 253 5.1. Zasady działania zakładów opieki zdrowotnej 253 5.2. Przykład Cleveland Clinic 272 5.3. Przykład Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. dr. L. Zamenhoffa Akademii Medycznej w Białymstoku 288 Bibliografia 309 Spis tabel 321 Spis rysunków 323 Spis wykresów 324 Aneksy 325
Recenzje (0)
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji
Możesz być pierwszą osobą, która podzieli się swoją opinią i pomoże innym w dokonaniu wyboru!
Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji
Możesz być pierwszą osobą, która podzieli się swoją opinią i pomoże innym w dokonaniu wyboru!
Jakość i marketing usług medycznych