0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

ZARZĄDZANIE I MARKETING

Znaleziono: 28 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Programy lojalnościowe Budowa i funkcjONOWANIE - Outlet - Piotr Kwiatek

Programy lojalnościowe Budowa i fu...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Programy lojalnościowe Budowa i funkcjONOWANIE - Outlet - Piotr Kwiatek

Programy lojalnościowe Budowa i funkcjONOWANIE - Outlet

Autor: Piotr Kwiatek
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są odpowiedzialni za funkcjonowanie programów lojalnościowych lub planują ich wprowadzenie, kierowników działów s...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet - Małgorzata Michalik

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Piąta dyscyplina - Outlet - Senge Peter M.

Piąta dyscyplina - Outlet

Książka (miękka ze skrzydełkami)
OUTLET
Niedostępny
Piąta dyscyplina - Outlet - Senge Peter M.

Piąta dyscyplina - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Uczące się organizacje to przyszłość także u nas. Książka jest bezcenną pomocą dla menedżerów zarządzających zespołami ludzkimi, źródłem wiedzy o nowoczesnym zarządzaniu dla pracownik...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Siedem kultur kapitalizmu - Outlet - Charles Hampden-Turner

Siedem kultur kapitalizmu - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowi...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie strategiczne - Outlet - Floyd Steven W.

Zarządzanie strategiczne - Outlet

Podejście zasobowe

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Znajomi na wagę złota - Outlet - Darren Barefoot

Znajomi na wagę złota - Outlet

Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Wydawca: Wolters Kluwer
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodz...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Daj się znaleźć w sieci - Heather Lutze

Daj się znaleźć w sieci

Książka (miękka)
Niedostępny
Daj się znaleźć w sieci - Heather Lutze

Daj się znaleźć w sieci

Autor: Heather Lutze
Wydawca: Wolters Kluwer
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Jesteś początkującym przedsiębiorcą i zastanawiasz się jak w prosty, niedrogi ...
Niedostępny
Zobacz więcej
Podstawy zarządzania operacyjnego

Podstawy zarządzania operacyjnego

Wydawca: Wolters Kluwer
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych s...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie - Outlet - Henry Mintzberg

Zarządzanie - Outlet

Książka (twarda)
OUTLET
Niedostępny
Zarządzanie - Outlet - Henry Mintzberg

Zarządzanie - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Autor prezentuje model skutecznego zarządzania silnie zorientowanego na praktykę, uzupełniając go obserwacją dwudziestu dziewięciu menedżerów z różnorodnych organizacji i branż w czas...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Skuteczna polityka cenowa - Outlet - Ian Ruskin-Brown

Skuteczna polityka cenowa - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Skuteczna polityka cenowa - Outlet - Ian Ruskin-Brown

Skuteczna polityka cenowa - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cen...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie wiedzą - Outlet

Zarządzanie wiedzą - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest ...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Outlet - Ilona Penc-Pietrzak

Planowanie strategiczne w nowoczes...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Outlet - Ilona Penc-Pietrzak

Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Planowanie strategiczne do dzisiaj kluczowa funkcja zarządzania. Menedżerowie muszą posiąść umiejętność przewidywania przyszłej pozycji firmy, brać pod uwagę różne opcje rozwoju, identyfikow...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Skuteczna polityka cenowa - Outlet - Ian Ruskin-Brown

Skuteczna polityka cenowa - Outlet...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Skuteczna polityka cenowa - Outlet - Ian Ruskin-Brown

Skuteczna polityka cenowa - Outlet

Aspekty praktyczne

Wydawca: Wolters Kluwer
W dzisiejszym świecie działalność gospodarcza staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jeśli "konkurencyjność" nie ma oznaczać jedynie niższych cen i mniejszych zysków, polityka cen...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing bez tajemnic - Outlet - Willem Burgers

Marketing bez tajemnic - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Marketing bez tajemnic - Outlet - Willem Burgers

Marketing bez tajemnic - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.Autor p...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie marką - Outlet - Jacek Kall

Zarządzanie marką - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Zarządzanie marką - Outlet - Jacek Kall

Zarządzanie marką - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczyn...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet - Małgorzata Michalik

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie - Outlet - Józef Penc

Zachowania organizacyjne w przedsi...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie - Outlet - Józef Penc

Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie - Outlet

Autor: Józef Penc
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijani...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Outlet - Tony Curtis

Marketing dla inżynierów naukowców...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Outlet - Tony Curtis

Marketing dla inżynierów naukowców i technologów - Outlet

Autor: Tony Curtis
Wydawca: Wolters Kluwer
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem s...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Kreacja w reklamie - Monika Hajdas

Kreacja w reklamie

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze s...
Niedostępny
Zobacz więcej
Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie - Józef Penc

Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie

Autor: Józef Penc
Wydawca: Wolters Kluwer
Książka Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijani...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 28 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20