0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zwroty i reklamacje

Zwroty towaru
- Klientowi będącemu konsumentem (w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży produktu, poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia na piśmie, w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania przez niego produktu. W takim przypadku zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
- Zwracane produkty prosimy odesłać na adres:
  
OSDW Azymut (Księgarnia Internetowa PZWL)
Magazyn Zwrotów Smolice 1 M, hala G
95-010 Stryków z dopiskiem "Zwrot".

- Nie przyjmujemy paczek wysłanych do naszego magazynu za pobraniem.
- Koszt odesłania produktów ponosi kupujący.
- Do odsyłanego towaru prosimy o dołączenie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać tutaj >
- Gwarantujemy zwrot wszystkich poniesionych kosztów zamówienia (w tym kosztów dostawy) w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki ze zwrotem do naszego magazynu.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania. W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Działem Zwrotów i Reklamacji.

Reklamacje produktów
- W przypadku stwierdzenie wady produktu lub niezgodności zakupionego towaru z umową, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z

Działem Zwrotów i Reklamacji:
Telefon - 42 680 44 88
Adres e-mail - wysylkowa@pzwl.pl
Dział Zwrotów i Reklamacji jest czynny w dniach - poniedziałek-piątek w godzinach 9.00-17.00


- Nasz konsultant ustali z Państwem szczegóły dotyczące zwrotu reklamowanego towaru. W uzasadnionych przypadkach towar zostanie od Państwa odebrany przez zamówioną na nasz koszt firmę kurierską. Dlatego też prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu z Działem Zwrotów i Reklamacji.
- W przypadku wadliwych lub uszkodzonych towarów gwarantujemy wymianę na pełnowartościowy egzemplarz na koszt Księgarni Internetowej PZWL lub zwrot wartości produktu wraz z kosztami przesyłki.
- Wraz z zareklamowanym towarem prosimy odesłać wypełniony formularza reklamacji, który możesz pobrać tutaj >

Zwroty i reklamacje publikacji elektronicznych (Ebooki i Audiobooki)

- Zwroty publikacji elektronicznych - prawo odstąpienia od umowy o dostarczenie treści cyfrowych nie przysługuje, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. W przypadku treści cyfrowych dobrowolną decyzję o zachowaniu prawa do odstąpienia lub decyzję o rozpoczęciu dostarczania treści cyfrowych Klient podejmuje przed zawarciem umowy. Decyzja o zachowaniu prawa do odstąpienia pociąga za sobą dostarczenie zamówionej treści cyfrowej po upływie terminu do odstąpienia od umowy czyli 14 dni. Decyzja o zachowaniu prawa odstąpienia od umowy może być przez Klienta w każdym czasie zmieniona na decyzję o rezygnacji, ale nie odwrotnie.
- Reklamacje publikacji elektronicznych - Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji Ebooka w terminie 7 dni od dnia dostarczenie Ebooka, w szczególności w sytuacji, gdy pobrany plik ma wady techniczne uniemożliwiające odczytanie pliku na urządzeniu do tego dedykowanym, lub gdy zawartość pliku jest niezgodna z opisem. Klient może zgłosić reklamację w szczególności na piśmie lub poprzez kontakt z BOK w formie telefonicznej lub wiadomości e-mail. W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji, prosimy o podanie w zgłoszeniu reklamacyjnym krótkiego opisu przyczyn uzasadniających reklamację oraz dane kontaktowe Klienta zgłaszającego reklamację.

Ważna informacja
Zgodnie z dyspozycją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. poniżej udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami. Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: wysylkowa@pzwl.pl.

Zwroty i reklamacje w księgarniach PWN
- Punkty odbioru osobistego nie przyjmują zwrotów towarów ani nie rozpatrują reklamacji.
- Nie oferują również możliwości częściowego odbioru zamówień. Klient może natomiast zrezygnować z odebrania całej paczki. Zamówienie zostanie wówczas zwrócone do magazynu, a należność za towar niezwłocznie odesłana na konto, z którego dokonano wpłaty.

Biuro Obsługi Klienta
  • Telefon - (42) 680 44 88 (poniedziałek-piątek; 09:00-17:00)
  • Adres e-mail - wysylkowa@pzwl.pl
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.