0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Zdrowie publiczne

W kategorii poświęconej zdrowiu publicznemu umieściliśmy pozycje poświęcone ogólnym zagadnieniom funkcjonowania służby zdrowia oraz poradniki popularyzujące wiedzę medyczną. Wśród naszych podręczników znalazły się książki poświęcone bezpieczeństwu personelu medycznego, prawnym aspektom pracy lekarskiej, epidemiologii czy dokumentacji medycznej.

Nie zabrakło w tej kategorii również licznych publikacji poświęconych ogólnym zagadnieniom podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w Polsce. Doskonałym wprowadzeniem do tematu jest „POZ w Polsce. Struktura, zadania, funkcje“ (Kabala, Nowacka, Pawłowska), podręcznik skierowany nie tylko do studentów wydziału nauk o zdrowiu, ale wszystkich osób funkcjonujących w strukturach polskiej służby zdrowia.

O bezpieczeństwie praktykujących lekarzy traktują takie pozycje jak „Ekspozycja zawodowa w praktyce“ (Kilańska, Trzcińska) czy „Bezpieczeństwo personelu medycznego w dobie COVID-19“ (Szarpak, Dzieciątkowski, Filipiak). To publikacje kompleksowo opisujące bezpieczne środowisko pracy oraz zasady pracy w czasie trwających pandemii.

Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet - Małgorzata Michalik - 40 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
OUTLET
30,88 zł 51,46 zł
Niedostępny
Marketing usług zdrowotnych - Outlet - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska - 40 %

Marketing usług zdrowotnych - Outlet

Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Wydawca: CeDeWu
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać ...
Książka (miękka)
OUTLET
30,00 zł 50,00 zł
Niedostępny
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet - Małgorzata Michalik - 40 %

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuj...
Książka (miękka)
OUTLET
36,54 zł 60,90 zł
Niedostępny
Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia - Outlet - Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska - 40 %

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia - Outlet

Wydawca: CeDeWu
Książka ukazuje przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywc&oac...
Książka (miękka)
OUTLET
31,80 zł 53,00 zł
Niedostępny
Marketingowe zarządzanie apteką - Outlet - Tomasz Barałkiewicz - 40 %

Marketingowe zarządzanie apteką - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza publikacja przedstawia techniki kierowania apteką, które prowadzą do wypracowywania odpowiedniej marży i usatysfakcjonowania klientów, a tym samym do zbudowania wysokiej poz...
Książka (miękka)
OUTLET
37,80 zł 63,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20