0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 4504 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński - 25 %

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińs...
eBook (epub, mobi)
51,75 zł 69,00 zł
Do koszyka
AdWords i Analytics - Krzysztof Marzec - 25 %

AdWords i Analytics

Zostań certyfikowanym specjalistą
- Zajmujesz się reklamą w internecie?- Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?- Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?Przyzwyczailiśmy ...
eBook (epub, mobi)
59,25 zł 79,00 zł
Do koszyka
Afryka Subsaharyjska - Bara Ndiaye - 25 %

Afryka Subsaharyjska

Potencjał, problemy i możliwości dla Polski
W XXI wieku sytuacja Afryki i jej postrzeganie podlega szybkiej ewolucji. Wzrost zapotrzebowania tamtejszych mieszkańców na bardziej zaawansowane produkty, liberalizacja przepływów ha...
eBook (epub, mobi)
51,75 zł 69,00 zł
Do koszyka
Agribusiness Finance - 25 %

Agribusiness Finance

Redakcja: Sławomir Juszczyk
The production and processing of food, creation of the means of production for agriculture and food industry, as well as related services – in other words, the entirety of agribusiness &ndash...
eBook (epub, mobi)
81,75 zł 109,00 zł
Do koszyka
Algokracja - Jarosław Królewski - 25 %

Algokracja

Jak i dlaczego sztuczna inteligencja zmienia wszystko?
Żyjemy w ekstremalnie ciekawych i ambitnych czasach. Jest to moment historii, w którym nigdy tak wiele rzeczy nie było na wyciągnięcie ręki. Jednocześnie żyjemy w czasach, w których n...
eBook (epub, mobi)
66,75 zł 89,00 zł
Do koszyka
Analiza dynamiczna wpływu usieciowienia na wartość przedsiębiorstwa - Dariusz Siudak - 25 %

Analiza dynamiczna wpływu usieciowienia na wartość przedsiębiorstwa

Praca dotyczy aktualnego tematu w naukach o zarządzaniu, jakim są sieci przedsiębiorstw i wpływ pozycji sieciowej na określone efekty ekonomiczne przedsiębiorstwa.Przedstawiony problem ma cha...
eBook (epub, mobi)
51,75 zł 69,00 zł
Do koszyka
Analiza finansowa przedsiębiorstwa - Bożyna Pomykalska - 25 %

Analiza finansowa przedsiębiorstwa

Wskaźniki i decyzje w zarządzaniu
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem kompleksowego podręcznika z dziedziny analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autorzy uwzględnili w nim najnowsze osiągnięcia badawcze ...
eBook (epub, mobi)
70,50 zł 94,00 zł
Do koszyka
Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa - Paweł Mielcarz - 25 %

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest tworzenie wartości dla właścicieli. Dlatego idea zarządzania wartością przedsiębiorstwa zdobywa coraz większą popularność w praktyce gospodarczej. W myśl t...
eBook (epub, mobi)
51,75 zł 69,00 zł
Do koszyka
Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych - Anna Sankowska - 25 %

Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych

Uwarunkowania zaufania w sieciach B&R Badania empiryczne - analiza zaufania w sieciach B&R
eBook (epub, mobi)
33,00 zł 44,00 zł
Do koszyka
Audyt. Zbiór zadań do rewizji finansowej - Piotr Staszkiewicz - 25 %

Audyt. Zbiór zadań do rewizji finansowej

Aktualna i niezwykle cenna publikacja z zakresu rewizji finansowej, która jest wynikiem zawodowych i akademickich doświadczeń autora w różnych systemach gospodarczych i krajach. Książ...
eBook (epub, mobi)
55,50 zł 74,00 zł
Do koszyka
Austriacka Szkoła Ekonomii - Marcin Mrowiec - 25 %

Austriacka Szkoła Ekonomii

Jak może pomóc wyjaśnić stagnacje gospodarek i kryzysy
Jakich zaskakujących wniosków może nam dostarczyć analiza współczesnych gospodarek uwzględniająca poglądy Austriackiej Szkoły Ekonomii?Z czego tak naprawdę wynikają kryzysy na ś...
eBook (epub, mobi)
55,50 zł 74,00 zł
Do koszyka
B2B E-commerce - Justyna Skorupska - 25 %

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera
• Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? • Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? • ...
eBook (epub, mobi)
51,75 zł 69,00 zł
Do koszyka
Badania jako podstawa projektowania user experience - Barbara Rogoś-Turek - 25 %

Badania jako podstawa projektowania user experience

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem ...
eBook (epub, mobi)
66,75 zł 89,00 zł
Do koszyka
Badania marketingowe - Krystyna Mazurek-Łopacińska - 25 %

Badania marketingowe

Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka&r...
eBook (epub, mobi)
78,00 zł 104,00 zł
Do koszyka
Badania marketingowe. Rozdział 1 - 25 %

Badania marketingowe. Rozdział 1

Przedmiot i etapy badań marketingowych
Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowan...
eBook (epub, mobi)
6,90 zł 9,20 zł
Do koszyka
Badania marketingowe. Rozdział 10 - 25 %

Badania marketingowe. Rozdział 10

Metody badania cen
Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowa...
eBook (epub, mobi)
6,90 zł 9,20 zł
Do koszyka
Badania marketingowe. Rozdział 11 - 25 %

Badania marketingowe. Rozdział 11

Badania systemu dystrybucji
Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowa...
eBook (epub, mobi)
6,90 zł 9,20 zł
Do koszyka
Badania marketingowe. Rozdział 12 - 25 %

Badania marketingowe. Rozdział 12

Badanie satysfakcji i lojalności klientów
Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowa...
eBook (epub, mobi)
6,90 zł 9,20 zł
Do koszyka
Badania marketingowe. Rozdział 13 - 25 %

Badania marketingowe. Rozdział 13

Badanie satysfakcji i lojalności klientów
Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 13 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowa...
eBook (epub, mobi)
6,90 zł 9,20 zł
Do koszyka
Badania marketingowe. Rozdział 2 - 25 %

Badania marketingowe. Rozdział 2

System informacji rynkowej i organizacja badań
Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 2 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowan...
eBook (epub, mobi)
6,90 zł 9,20 zł
Do koszyka
Znaleziono: 4504 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20