0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Corporate identity - Katarzyna Ragin-Skorecka

Corporate identity

Książka jest poświęcona tożsamości organizacyjnej. W pierwszej części zaprezentowano problem tożsamości organizacyjnej widziany z różnych perspektyw przedsiębiorstwa wraz z uwzględnieniem ro...
eBook (pdf)
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka
Partnerships in European Governance - Olgierd Lissowski

Partnerships in European Governance

W książce przedstawiono istotę partnerstwa, omówiono zagadnienie demokratyzacji i racjonalizacji instytucjonalnych struktur europejskiego modelu społecznego, formy partnerstwa i współ...
eBook (pdf)
17,10 zł 19,00 zł
Do koszyka
Public-private partnership in public management

Public-private partnership in public management

Redakcja: Olgierd Lissowski
Książka jest poświęcona rozwiązaniom partnerstwa publiczno-prywatnego, które można wykorzystać w świadczeniu usług publicznych. Omówiono organizacyjne i prawne zagadnienia partnerstwa...
eBook (pdf)
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka
Social security systems in the light of demographic, economic and technological challenges

Social security systems in the light of demographic, economic and technological challenges

Redakcja: Marek Szczepański
Monografia została przygotowana przez autorów (krajowych i zagranicznych) specjalizujących się w badaniach systemów zabezpieczenia społecznego, polityki publicznej, a także przeobraże...
eBook (pdf)
9,00 zł 10,00 zł
Do koszyka
Young consumers as participants of market processes - Ewa Badzińska

Young consumers as participants of market processes

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny i jest poświęcona problemowi kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku młodych konsumentów. Punktem wyjściowym badań była analiz...
eBook (pdf)
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka
Znaleziono: 5 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20